Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16074
Συγγραφέας: Ζαΐκη, Μαρία
Τίτλος: Σχεδίαση και ανάπτυξη εξατομικευμένων διαδικτυακών τόπων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργιάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η εξατομίκευση του διαδικτύου στις σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, έγινε ευρέως γνωστή τα τελευταία χρόνια, λόγω της ανάγκης του καταναλωτή για μοναδικότητα και εμπιστοσύνη. Η εξατομικευμένη τιμολόγηση, τα εξατομικευμένα προϊόντα, τα συστήματα συστάσεων, βοηθούν στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, αλλά και στην εύκολη λήψη των απόφασεων του. Στην συγκεκριμένη εργασία γίνεται, αρχικά, μια βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος της εξατομίκευσης του διαδικτύου. Στην συνέχεια, αναλύεται η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ενός σύγχρονου φαρμακείου, το οποίο περιλαμβάνει συστήματα συστάσεων. Αναπτύχθηκαν τρία συστήματα συστάσεων, χρησιμοποιώντας τρεις τεχνικές εξατομίκευσης: το φιλτράρισμα βάσει περιεχομένου, το συνεργατικό φιλτράρισμα και την υβριδική τεχνική. Τα συστήματα συστάσεων, προτείνουν προϊόντα που «ίσως» ενδιαφέρουν τον καταναλωτή, με την βοήθεια των δεδομένων που συλλέγονται από την ιστοσελίδα.
Λέξεις Κλειδιά: Εξατομίκευση
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σύσταση
Σύστημα συστάσεων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZaikiMariaMsc2013.pdf3.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.