Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15786
Συγγραφέας: Δημητριάδου, Μάρθα
Τίτλος: Διερεύνηση της διεθνούς επέκτασης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Γιάννης
Περίληψη: Η επιλογή μεθόδου διεθνούς επέκτασης αποτελεί πλέον ζήτημα που απασχολεί όχι μόνο τις πολυεθνικές εταιρίες (ΠΕΕ), αλλά και τις μικρομεσαίες εταιρίες (ΜΜΕ), οι οποίες συνιστούν το μεγαλύτερο τμήμα της ελληνικής οικονομίας και η διεθνής παρουσία τους καθίσταται πλέον αναγκαία. Στη διεθνή βιβλιογραφία η διεθνής επέκταση των ΜΜΕ δεν έχει διερευνηθεί εκτενώς, ενώ η χρήση των υποδειγμάτων που αφορούν τις ΠΕΕ είναι αμφιλεγόμενη. Η παρούσα έρευνα είχε σαν στόχο να προσδιορίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή μεθόδου διεθνούς επέκτασης από μια ΜΜΕ με τη βοήθεια του εκλεκτικού παραδείγματος του Dunning, που περιλαμβάνει τρία είδη προσδιοριστικών παραγόντων: τα πλεονεκτήματα ιδιοκτησίας, τα πλεονεκτήματα τοποθεσίας και τα πλεονεκτήματα εσωτερίκευσης. Αποδείχτηκε ότι οι εταιρίες του δείγματος, που ήταν στην πλειοψηφία τους εξαγωγικές, υστερούσαν σε πλεονεκτήματα ιδιοκτησίας και εσωτερίκευσης. Το μοντέλο του Dunning έκανε καλή πρόβλεψη για την επιλογή μεθόδου και επομένως μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για τις ΜΜΕ που θέλουν να εισέλθουν σε ξένες αγορές.
Λέξεις Κλειδιά: Επιλογή μεθόδου διεθνούς επέκτασης
Εκλεκτικό παράδειγμα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DimitriadouMarthaMsc2013.pdf914.6 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.