Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.221 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Online κοινωνικά δίκτυα: καινοτομία και επιχειρηματικότητα.Λυγούρα, Κωνσταντίνα
2017Χρήση κοινωνικών μέσων για την τουριστική προβολή: η περίπτωση του δήμου ΘεσσαλονίκηςΧαραλαμπίδου, Αφροδίτη Ελένη
2017Μετρικές και δείκτες απόδοσης πλατφορμών κοινωνικών μέσων δικτύωσης: εφαρμογή στη βιομηχανία της μόδαςΛιακόπουλος, Ιωάννης
2017Ανάλυση κοινωνικών μέσων: η χρήση του Facebook και του Instagram στον επιχειρηματικό κλάδο των τροφίμωνΓεωργιάδου, Ευαγγελία
2018Έρευνα για τη χρήση δεικτών μέτρησης επίδοσης κοινωνικών μέσων στο Facebook και Instagram για τον κλάδο των καλλυντικώνΤσελιγκάκη, Δήμητρα
2018Η χρήση των κοινωνικών μέσων στη διαδικασία εύρεσης εργασίας και ηλεκτρονικής πρόσληψηςΧασακού, Ελένη
2019Διαχείριση προφίλ αθλητών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η χρήση των κοινωνικών μέσων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσηςΚλητσινίκος, Κωνσταντίνος
2018Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων: μελέτη των κοινωνικών δικτύων facebook, messenger και instagram, τα οποία ανήκουν στον όμιλο "Facebook", σε ότι αφορά τους όρους χρήσης τους, τη μεταξύ τους σύγκριση και την εναρμόνιση τους με τα όσα ορίζει ο "Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων", Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679Τυροβούζη, Χριστίνα
2019Μετρικές ανάλυσης δεδομένων ιστού (Web analytics) και ενέργειες προώθησης μιας εταιρείας μέσω διαδικτύουΚαματερού, Ανθή
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.221 seconds).
  • previous
  • 1
  • next