Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-12 of 12 (Search time: 0.1 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικά δίκτυα διανομής και προβολής: η περίπτωση των τουριστικών γραφείων.Βοτίκα, Ελένη
2013Μάρκετινγκ ανάδειξης πολιτιστικών στοιχείων τόπου: μελέτη περίπτωσης "Χρυσαυγή".Φατούρου, Παναγιώτα
2013Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ τουριστικών προορισμών: οι επιπτώσεις της διοργάνωσης αθλητικών γεγονότων στην τοπική οικονομική ανάπτυξη.Αρούχ, Ιακώβ
2016Μάρκετινγκ με έμφαση τα ασφαλιστικά προϊόνταΜπεδρελίδου, Χριστίνα
2014Το place marketing και place branding, ως εργαλεία χωρικής ανάπτυξης και η μελέτη της πόλης της Θεσσαλονίκης.Οργαντζή, Σοφία
2012Ηλεκτρονικό επιχειρείν με έμφαση στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.Λεπίδης, Κυριάκος
2012Στρατηγικές μάρκετινγκ και δημιουργία εικόνας επωνυμίας.Ιγνάτοβιτς, Γρηγόριος
2014Μέθοδοι κατάρτισης & μοντέλα κατανομής προϋπολογισμού μάρκετινγκ.Γιολδάση, Βασιλική
2012Διαχείριση & μάρκετινγκ ηλεκτρονικών ιστοσελίδων. Μια εμπειρική προσέγγιση.Κουφοκώτσιος, Νικόλαος
2010Μάρκετινγκ Ραδιοφωνικών Υπηρεσιών- Μελέτη Περίπτωσης του STAR FM 97.1Χατζιδάκη, Αικατερίνη
2016Ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ στιν ναυτιλικαό κλάδοΠνευματικού, Ελένη Αφέντρια
2017Εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το social media marketing στην ΕλλάδαΕσκιναζής, Δανιήλ
Results 1-12 of 12 (Search time: 0.1 seconds).
  • previous
  • 1
  • next