Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15776
Author: Φατούρου, Παναγιώτα
Title: Μάρκετινγκ ανάδειξης πολιτιστικών στοιχείων τόπου: μελέτη περίπτωσης "Χρυσαυγή".
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση όλων εκείνων των ανταγωνιστικών χαρακτηριστικών του τουριστικού προϊόντος του χωριού της Χρυσαυγής Λαγκαδά, τα οποία, σύμφωνα με τις αντιλήψεις των κατοίκων του τόπου θα μπορούσαν να αναδειχθούν ώστε ο τόπος να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών. Το κύριο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η Χρυσαυγή διαθέτει σαφώς ένα πολιτιστικό-ιστορικό στοιχείο, ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον και ένα λαογραφικό υπόβαθρο που με την κατάλληλη αξιοποίηση και διαχείριση θα μπορούσαν να της προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην τοπική τουριστική αγορά. Τα συμπεράσματα της έρευνας αξιοποιήθηκαν στο τελευταίο μέρος της παρούσης εργασίας στις προτάσεις προς τους τοπικούς φορείς διοίκησης για το σχεδιασμό στρατηγικών και πολιτικών για την ανάδειξη χρήσιμων για την περιοχή και τους κατοίκους τουριστικών προϊόντων. Η ερευνητική μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποιοτική έρευνα, και συγκεκριμένα συνδυασμός της εθνογραφίας και της μελέτης περίπτωσης, ενώ τα βασικά εργαλεία ήταν οι εις βάθος συνεντεύξεις, τα ημιδομημένα ερωτηματολόγια, και η επιτόπια παρατήρηση.
Keywords: Μάρκετινγκ
Τουριστικό προϊόν
Πολιτιστική ανάδειξη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhatourouPanagiotaMsc2013.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons