Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15210
Author: Λεπίδης, Κυριάκος
Title: Ηλεκτρονικό επιχειρείν με έμφαση στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.
Date Issued: 2012
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) είναι ένα μοντέλο συναλλασσομένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που χρησιμοποιεί ως εργαλείο το διαδίκτυο. Όντας ένα δίκτυο από διαφορετικά δίκτυα το internet καθιστά δυνατή την αποτελεσματική λειτουργία του μοντέλου της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Βασικά, σωστή επικοινωνιακή δομή και αποτελεσματικές επιχειρηματικές διαδικασίες εξασφαλίζουν τον αποτελεσματικό σχεδιασμό του μοντέλου της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Η συγκεκριμένη ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνεται στην αξιολόγηση των μοντέλων ηλεκτρονικού επιχειρείν όπως εφαρμόζεται στις ιστοσελίδες των εταιρειών BASF και NALCO. Οι βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν συνήθως σχεδιάζονται και εκφράζονται με αξιωματικά κριτήρια. Στις περισσότερες περιπτώσεις η εφαρμογή του μοντέλου από μία επιχείρηση γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε επιτυγχάνονται οι επικοινωνιακές δομές και διαδικασίες που ικανοποιούν τα κριτήρια αυτά. Η παρούσα έκθεση αξιολόγησε δύο ιστοσελίδες, ενώ κριτικά εξετάζοντας τα εφαρμοζόμενα μοντέλα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα στην ενίσχυση των δράσεων μάρκετινγκ και πώς ενισχύθηκε η βιώσιμη κερδοφόρα απόδοση των παραπάνω εταιριών (Nunes και Cespedes, 2003). Το σύντομο ιστορικό που παρέχεται στην ίδια ανάλυση αναπτύσσει επιχειρήματα που δίνουν ζωντανή έκφραση στο σχεδιασμό των μοντέλων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας καθώς και διάφορα εργαλεία αξιολόγησης στις παραδοσιακές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για τη διαμόρφωση εφαρμόσιμης επιχειρηματικής στρατηγικής. Η αξιολόγηση έδειξε ότι η ιστοσελίδα είναι ένα χρήσιμο παράθυρο που ενισχύει ποικιλοτρόπως την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Μερικές από τις σημαντικές συνεισφορές περιλαμβάνουν το βαθμό προσανατολισμού προς τον πελάτη, την παροχή λειτουργιών υποστήριξης των πελατών, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τη διαφοροποίηση των καναλιών. Μια εταιρεία για να ανταγωνίζεται αποτελεσματικά στην αγορά πρέπει να αναπτύξει ισχυρό προσανατολισμό προς τον πελάτη.
Keywords: Β2Β
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LepidisKyriakosMsc2012.pdf485.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.