Search


Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 181-210 of 2639 (Search time: 0.227 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Αποτίμηση της εταιρίας Μότορ ΌιλΡόκκος, Παντελής
2017Μέτρηση διαστάσεων επιχειρηματικής απόδοσης σε υπαίθριες τουριστικές ορεινές περιοχές: η περίπτωση των ορεινών σημείων της Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΚουλούρη, Αθανασία-Ευλαβία
2017Οι ανθρώπινοι πόροι ως επικοινωνιακοί κόμβοι: η εφοδιαστική αλυσίδα της πληροφορίας σε δημόσιες υπηρεσίεςΚατσανίκα, Ευφημία
2016Ο ρόλος του συστήματος αξιολόγησης στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: Κ.Ε.Π. (Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών).Αδάμου, Σπυριδούλα
2017Το γενικό πλαίσιο της θαλάσσιας ασφάλισης και οι παράγοντες που διαμορφώνουν το ασφάλιστροΠετρίδη, Ελένη
2017Η εξέλιξη του θεσμικού πλαισίου και της αγοράς φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα (2006 – 2016)Λέντζας, Γεώργιος
2017Πληροφοριακά συστήματα και νέες τεχνολογίες για τον νεανικό σακχαρώδη διαβήτηΚολέτσα, Αθηνά
2017Αποτίμηση του Ομίλου ΜΕΤΚΑ με τη μέθοδο των προεξοφλημένων ταμειακών ροώνΚαββαδά, Όλγα
2017Ο ρόλος του hrm στη διοίκηση παραγωγής της Αθηναικής Ζυθοποιίας Α.Ε.Ουρτζάνης, Κωνσταντίνος
2017Ζητήματα εργασιακών σχέσεων από τις επιχειρήσεις προσωρινής απασχόλησης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιώνΙακωβίδου, Ελισάβετ
2017Παρακίνηση εσωτερικών πελατών μέσω επιχειρησιακής στοχοθέτησης (ΜΒΟ) σε επίπεδο οργανωσιακού μικροκλίματος: περιπτωσιακές διερευνήσεις υπό καθεστώς οικονομικής ύφεσηςΔουκάκης, Νικόλαος
2016Μοντέλα ανάλυσης χαρτοφυλακίου: η περίπτωση της JP Morgan.Φίσκας, Ανέστης
2016Διεθνοποίηση και ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο: μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Hellenic Duty Free ShopsΙωαννίδης, Κυριάκος
2015Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας "Δ.Χατζηβασιλείου - Α.Χαζτηβασιλείου Ο.Ε."Παπανικολάου, Μαρία
2016Η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από τις δομές της δια βίου μάθησης.Μπάρμπας, Δημήτριος
2009Το ΕΣΠΑ ως στρατηγικό εργαλείο ανάπτυξης των επιχειρήσεων.Καραμπογιάς, Λουκάς
2011Η ανάπτυξη Βιοτεχνικού Πάρκου ως στρατηγικό εργαλείο διαμόρφωσης του εξωτερικού περιβάλλοντος επιχειρήσεων - Μελέτη Περίπτωσης: ΒΙΟ.ΠΑ. ΣερρώνΚαφεστίδης, Αναγνώστης
2008Οι διαπραγματεύσεις πωλήσεων ως εργαλείο στρατηγικής ανάπτυξηςΜαυρομάτη, Ελένη
2010Αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας επιχειρήσεων και εκτίμηση πιστωτικού κινδύνου χρηματοδοτήσεων στην τραπεζική πρακτική.Σαραγιώτης, Σταμάτιος
2016Πράσινη επιχειρηματικότητα ως εργαλείο επίτευξης ενταγωνιστικού πλεονεκτήματοςΑρμύρα, Ήβη
2010Διαπραγματεύσεις και διαχείριση διενέξεων σε επαγγελματικό επίπεδοΒιτάνη, Αναστασία
2008Ανάπτυξη στρατηγικού επιχειρησιακού σχεδίου για την εταιρία Konica-Minolta BGR Α.Ε.Ζαβρακλή, Άννα
2009Ποιότητα και αξιολόγηση εκπαιδευτικών διαδικασιών στην Τριτοβάθμια ΕκπαίδευσηΤσολάκη, Άννα-Μαρία
2009Οργανωσιακή κουλτούρα και περιβάλλον: διερεύνηση καλών πρακτικών σε επιχειρήσεις καινοτομίας στην ΕλλάδαΠαρασκευά, Ευδοκία
2016Στρατηγικό marketing plan για την εταιρεία Τσαχουρίδης Ξυλεία Α.Ε.Χατζηαντωνάκη, Σμαράγδα
2016ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΟΔΟΣΤσουλφά, Μαρία
2016Η επίδραση των μηνυμάτων ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισηςΓεωργιάδης, Λάζαρος
2016Στρατηγικό σχέδιο για την εταιρεία KYANAΠαπαμητσιόπουλος, Τριαντάφυλλος Στέφανος
2010Η σπουδαιότητα της πληροφορίας στην επιλογή χώρας για εξαγωγική επέκτασηΜπαζιώτη, Αναστασία
2010Η διεθνής επέκταση και η επίδραση της στην επίδοση των επιχειρήσεωνΜπαζιώτη, Δανάη
Results 181-210 of 2639 (Search time: 0.227 seconds).