Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚαπνίδου, Ανατολήel
dc.date.accessioned2012-02-22T09:21:37Z-
dc.date.available2012-02-22T09:21:37Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14788-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΣτα αρχικά στάδια της εξέλιξής του, το Benchmarking επικεντρώθηκε σε δραστηριότητες και διαδικασίες. Στις νεότερες εφαρμογές του επεκτάθηκε σε στρατηγικές και συστήματα διοίκησης. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε στρατηγικές προσανατολισμένες στον πελάτη και στην άνοδο της ποιότητας. Η κεντρική ιδέα του Benchmarking ως εργαλείο του μάνατζμεντ, είναι ότι μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα, τόσο σε επίπεδο διοίκησης, όσο και σε επίπεδο παραγωγής, υιοθετώντας μεθόδους δράσης ή Άριστες Πρακτικές’ που ακολουθούν οι επιχειρήσεις-ηγέτες στον κλάδο. Το ξενοδοχειακό μάνατζμεντ καλείται να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά αυτήν την τεχνολογία, αξιοποιώντας τις ανάλογες πληροφορίες κατά το σχεδιασμό και τη διοικητική λειτουργία. Παρά την επέκταση του μέσου και την άνοδο των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Benchmarking, ο τομέας αυτός παραμένει χωρίς μία ενοποιημένη θεωρία που να καθοδηγεί την ανάπτυξή του (Yasin, 2002, p. 233-234). Οι μελετητές οδηγούνται στην εξεύρεση καινοτόμων λύσεων για να οδηγήσουν τις πρακτικές του Benchmarking σε αναδυόμενες τεχνολογίες και μεθόδους. Στα πλαίσια αυτά, δεδομένης της εξαιρετικής σημασίας του τουριστικού κλάδου στη χώρα μας, διεξήχθη μία έρευνα σε ελληνικά ξενοδοχεία πολυτελείας μέσω ερωτηματολογίου, για τη διερεύνηση του επιπέδου και των μεθόδων εφαρμογών Άριστων Πρακτικών Ποιότητας. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως οι τομείς όπου τα ελληνικά ξενοδοχεία υστερούν περισσότερο είναι στη χρήση εξωτερικού Benchmarking και στην πολιτική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.el
dc.format.extent100el
dc.format.extent1248044 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectTQM Hotelen
dc.subjectHotel managementen
dc.subjectQuality benchmarkingen
dc.subjectBenchmarks in hotel managementen
dc.subjectBest practicesen
dc.subjectBest performances hotelen
dc.titleBenchmarks for excellence in hotel management.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KapnidouAnatoliMsc2012.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons