Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΠετράς, Χρήστος-
dc.date.accessioned2012-02-20T10:52:25Z-
dc.date.available2012-02-20T10:52:25Z-
dc.date.issued2012en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14776-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012en
dc.description.abstractΗ εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών σε περίοδο οικονομικής κρίσης, προσδίδει στις επιχειρήσεις μακροπρόθεσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να εντοπίσει και να αναλύσει τους σημαντικότερους παράγοντες που αφορούν την διαδικασία επιλογής πιστωτικού ιδρύματος κατά την περίοδο εμφάνισης της χρηματοοικονομικής κρίσης που διανύουμε στην Ελληνική αγορά. Οι τράπεζες είναι απαραίτητο να αναγνωρίζουν την σημαντικότητα των παραγόντων αυτών που καθορίζουν την επιλογή των πελατών τους, ώστε να σχεδιάζουν κατάλληλα τις στρατηγικές τους με σκοπό τη διατήρηση των υφισταμένων πελατών και την προσέλκυση νέων. Λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παραμέτρους η μελέτη αυτή εξελίχθηκε σε μια εμπειρική έρευνα ανάλυσης αντιλήψεων των τραπεζικών πελατών. Πιο συγκεκριμένα εξετάστηκαν οι απόψεις 302 πελατών στην περιοχή της Αθήνας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η φήμη της τράπεζας αποτελεί την σπουδαιότερη παράμετρο στην επιλογή της. Οι οικονομικοί παράγοντες επίσης αποτελούν σημαντικό λόγο που μπορεί να αναστείλει την σχέση των πελατών με τις τράπεζες σε περιόδους χρηματοοικονομικής κρίσης. Τέλος σύμφωνα με την έρευνα μας και άλλοι παράγοντες όπως η ευκολία, η ποιότητα υπηρεσιών, οι συστάσεις και η ποικιλία προϊόντων φαίνεται να επιδρούν στην ικανοποίηση των πελατών.en
dc.format.extent86en
dc.format.extent1126860 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΣτρατηγικές-Μάρκετινγκen
dc.subjectΣτρατηγικές επιχειρήσεωνen
dc.titleΣτρατηγικές Επιχειρήσεων σε περίοδο Οικονομικής Κρίσης η περίπτωση των Ελληνικών Τραπεζών.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrasChristosMsc2012.doc.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.