Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14586
Συγγραφέας: Ρουμπίδης, Χρήστος
Τίτλος: Συγκριτική μελέτη διοίκησης έργου στις σχολικές μονάδες στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Επόπτης Καθηγητής: Σκιαδάς, Δημήτριος Β.
Περίληψη: Η εργασία ερευνά τη δυνατότητα λειτουργίας των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το μοντέλο της Διοίκησης Έργων (Δ.Ε.). Η έρευνα εστιάζεται στη προσπάθεια σύγκρισης των μοντέλων διοίκησης των σχολικών μονάδων Αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος, περιγράφεται η επιστήμη της διοίκησης, παρου¬σιά¬ζονται οι σύγχρονες προσεγγίσεις στη διοίκηση εκπαιδευτικών οργανισμών. Παράλληλα, αναλύεται ο χαρακτήρας της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Οι σχολικές μονάδες στο νέο μοντέλο της Δημόσιας Διοίκησης (αποκεντρωμένη διοίκηση), καλούνται να παίξουν ουσιαστικό ρόλο και να εφαρμόσουν συστήματα σύγχρονου μάνατζμεντ στις περιοχές αρμοδιότητάς τους, υλοποιώντας έργα και δράσεις σε τοπικό επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη και αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εσωτερικού και εξωτερικού τους περιβάλλοντος. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το μοντέλο της Δ.Ε. το οποίο είναι ένα ολοκληρωμένο και συντονισμένο σύστημα οργάνωσης και διοίκησης έργων σύμ-φωνα με συγκεκριμένο προϋπολογισμό, σε καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και με συγκεκριμένες απαιτήσεις ποιότητας. Σύμφωνα με τον επίσημο οδηγό του Project Management Institute (PMI), η Δ.Ε. περιλαμβάνει πέντε (5) διαδι¬κασίες και εννέα (9) γνωστικές περιοχές η συντονισμένη εφαρμογή και λει¬τουργία των οποίων οδηγεί στην αποτελεσματική περαίωση των στρατηγικών στόχων ενός οργανισμού, που λειτουργεί είτε εξ' ολοκλήρου είτε μερικώς με έργα. Στο τρίτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η έρευνα, η οποία αποτυ¬πώνει την σημερινή κατάσταση διοίκησης των σχολικών μονάδων, καθώς επίσης γίνεται προσπάθεια σύγκρισης της διοίκησης των μονάδων διαφορετικού τύπου (γυμνάσια-γενικά λύκεια- ΕΠΑΛ) Στο τέταρτο μέρος γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης ενός μοντέλου διοίκη¬σης των σχολικών μονάδων σύμφωνα με το μοντέλο της Διοίκησης Έργου. Αυτό το μοντέλο προσπαθεί να προσαρμόσει τις ανάγκες της διοίκησης των σχολικών μονάδων στη σύγχρονη μορφή διοίκησης.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση έργου
Σχολικές μονάδες
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RoumpidisChristosMsc2011.pdf2.64 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.