Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣκιαδάς, Δημήτριος Β.el
dc.contributor.authorΡουμπίδης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2011-11-07T12:34:39Z-
dc.date.available2011-11-07T12:34:39Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14586-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ εργασία ερευνά τη δυνατότητα λειτουργίας των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το μοντέλο της Διοίκησης Έργων (Δ.Ε.). Η έρευνα εστιάζεται στη προσπάθεια σύγκρισης των μοντέλων διοίκησης των σχολικών μονάδων Αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος, περιγράφεται η επιστήμη της διοίκησης, παρου¬σιά¬ζονται οι σύγχρονες προσεγγίσεις στη διοίκηση εκπαιδευτικών οργανισμών. Παράλληλα, αναλύεται ο χαρακτήρας της δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Οι σχολικές μονάδες στο νέο μοντέλο της Δημόσιας Διοίκησης (αποκεντρωμένη διοίκηση), καλούνται να παίξουν ουσιαστικό ρόλο και να εφαρμόσουν συστήματα σύγχρονου μάνατζμεντ στις περιοχές αρμοδιότητάς τους, υλοποιώντας έργα και δράσεις σε τοπικό επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη και αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εσωτερικού και εξωτερικού τους περιβάλλοντος. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το μοντέλο της Δ.Ε. το οποίο είναι ένα ολοκληρωμένο και συντονισμένο σύστημα οργάνωσης και διοίκησης έργων σύμ-φωνα με συγκεκριμένο προϋπολογισμό, σε καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και με συγκεκριμένες απαιτήσεις ποιότητας. Σύμφωνα με τον επίσημο οδηγό του Project Management Institute (PMI), η Δ.Ε. περιλαμβάνει πέντε (5) διαδι¬κασίες και εννέα (9) γνωστικές περιοχές η συντονισμένη εφαρμογή και λει¬τουργία των οποίων οδηγεί στην αποτελεσματική περαίωση των στρατηγικών στόχων ενός οργανισμού, που λειτουργεί είτε εξ' ολοκλήρου είτε μερικώς με έργα. Στο τρίτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η έρευνα, η οποία αποτυ¬πώνει την σημερινή κατάσταση διοίκησης των σχολικών μονάδων, καθώς επίσης γίνεται προσπάθεια σύγκρισης της διοίκησης των μονάδων διαφορετικού τύπου (γυμνάσια-γενικά λύκεια- ΕΠΑΛ) Στο τέταρτο μέρος γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης ενός μοντέλου διοίκη¬σης των σχολικών μονάδων σύμφωνα με το μοντέλο της Διοίκησης Έργου. Αυτό το μοντέλο προσπαθεί να προσαρμόσει τις ανάγκες της διοίκησης των σχολικών μονάδων στη σύγχρονη μορφή διοίκησης.el
dc.format.extent172el
dc.format.extent2707917 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιοίκηση έργουel
dc.subjectΣχολικές μονάδεςel
dc.subjectΔιεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκηςel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη διοίκησης έργου στις σχολικές μονάδες στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RoumpidisChristosMsc2011.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.