Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΠιστόλας, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2011-10-13T07:09:35Z-
dc.date.available2011-10-13T07:09:35Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14503-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, με έμφαση στους γαστρονομικούς προορισμούς. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση του τουριστικού συστήματος στην περίπτωση ενός τουριστικού προορισμού και η εξεύρεση εκείνων των παραγόντων που κρίνονται ως σημαντικοί και οδηγούν έναν προορισμό στο να χαρακτηρισθεί γαστρονομικός. Μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση των όρων τουρισμός, τουριστικό προϊόν, τουριστικός προορισμός, μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, αλλά και της γαστρονομίας γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του τουριστικού συστήματος, των μορφών τουρισμού αλλά και των τουριστικών προορισμών με έμφαση στις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται από τους φορείς του προορισμού, τη σχέση μεταξύ τους αλλά και τα αποτελέσματα που φέρνει για τον προορισμό η σωστή συνεργασία τους. Επίσης, μέσω της χρήσης μελετών περιπτώσεων για ευρωπαϊκές κυρίως πόλεις και προορισμούς που έχουν χαρακτηρισθεί ως γαστρονομικοί, γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης των παραγόντων εκείνων που κρίνονται ως πιο σημαντικοί για το χαρακτηρισμό ενός προορισμού ως γαστρονομικού. Αποδεικνύεται ότι είναι ο συνδυασμός της συνεργασίας των φορέων που ασχολούνται με τον τουρισμό σε μια περιοχή, με τις υπόλοιπες συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή και αφορούν τις δραστηριότητες που προσφέρονται στον επισκέπτη (γαστρονομικές και μη), το ευρύτερο περιβάλλον, τη μεταφορά και τη διαμονή, που οδηγούν στο να χαρακτηρισθεί ένας προορισμός γαστρονομικός. Τέλος, γίνεται μια κατηγοριοποίηση αυτών των παραγόντων έχοντας ως κεντρικό σημείο το γαστρονομικό προϊόν μαζί με το οποίο συνθέτουν την συνολική τουριστική εμπειρία για έναν επισκέπτη σε έναν προορισμό.el
dc.format.extent91el
dc.format.extent12901302 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΤουριστικός προορισμόςel
dc.subjectΜάρκετινγκ τουριστικών προορισμώνel
dc.subjectΓαστρονομίαel
dc.subjectΓαστρονομικός προορισμόςel
dc.titleΜάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στους γαστρονομικούς προορισμούς.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PistolasChristosMsc2011.pdf12.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.