Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14503
Συγγραφέας: Πιστόλας, Χρήστος
Τίτλος: Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στους γαστρονομικούς προορισμούς.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, με έμφαση στους γαστρονομικούς προορισμούς. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση του τουριστικού συστήματος στην περίπτωση ενός τουριστικού προορισμού και η εξεύρεση εκείνων των παραγόντων που κρίνονται ως σημαντικοί και οδηγούν έναν προορισμό στο να χαρακτηρισθεί γαστρονομικός. Μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση των όρων τουρισμός, τουριστικό προϊόν, τουριστικός προορισμός, μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, αλλά και της γαστρονομίας γίνεται προσπάθεια ανάλυσης του τουριστικού συστήματος, των μορφών τουρισμού αλλά και των τουριστικών προορισμών με έμφαση στις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται από τους φορείς του προορισμού, τη σχέση μεταξύ τους αλλά και τα αποτελέσματα που φέρνει για τον προορισμό η σωστή συνεργασία τους. Επίσης, μέσω της χρήσης μελετών περιπτώσεων για ευρωπαϊκές κυρίως πόλεις και προορισμούς που έχουν χαρακτηρισθεί ως γαστρονομικοί, γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης των παραγόντων εκείνων που κρίνονται ως πιο σημαντικοί για το χαρακτηρισμό ενός προορισμού ως γαστρονομικού. Αποδεικνύεται ότι είναι ο συνδυασμός της συνεργασίας των φορέων που ασχολούνται με τον τουρισμό σε μια περιοχή, με τις υπόλοιπες συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή και αφορούν τις δραστηριότητες που προσφέρονται στον επισκέπτη (γαστρονομικές και μη), το ευρύτερο περιβάλλον, τη μεταφορά και τη διαμονή, που οδηγούν στο να χαρακτηρισθεί ένας προορισμός γαστρονομικός. Τέλος, γίνεται μια κατηγοριοποίηση αυτών των παραγόντων έχοντας ως κεντρικό σημείο το γαστρονομικό προϊόν μαζί με το οποίο συνθέτουν την συνολική τουριστική εμπειρία για έναν επισκέπτη σε έναν προορισμό.
Λέξεις Κλειδιά: Τουρισμός
Τουριστικός προορισμός
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Γαστρονομία
Γαστρονομικός προορισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PistolasChristosMsc2011.pdf12.62 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.