Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14067
Συγγραφέας: Καρακίτσιος, Γεώργιος-Ελευθέριος
Τίτλος: Το ψυχολογικό κλίμα της τάξης σε δημοτικά σχολεία και γυμνάσια της Ελλάδας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Καψάλης, Αχιλλέας
Περίληψη: Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση του ψυχολογικού κλίματος της τάξης σε Δημοτικά σχολεία και Γυμνάσια της χώρας μας. Για τη μέτρηση του ψυχολογικού κλίματος ελήφθησαν πέντε διαστάσεις του, οι οποίες περιλαμβάνονται στο γραπτό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο μέτρησης. Ονομάζεται «Το ερωτηματολόγιο της τάξης μου» και αποτελεί την ελληνική εκδοχή του "My Class Inventory" (MCI). Στην έρευνα πήραν μέρος 427 μαθητές από Δημοτικά σχολεία και Γυμνάσια της επαρχίας και ενός αστικού κέντρου της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ψυχολογικό κλίμα είναι καλύτερο στις τάξεις του Δημοτικού από αυτές του Γυμνασίου. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι το ψυχολογικό κλίμα είναι καλύτερο στα σχολεία της επαρχίας από ότι στα σχολεία του αστικού κέντρου. Όσον αφορά στα δυο φύλα, δεν διαπιστώθηκαν σημαντικές διαφορές, αν και το συνολικό ψυχολογικό κλίμα στα κορίτσια εμφανίζεται ελαφρώς καλύτερο σε σχέση με τα αγόρια. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο πλαίσιο της συμβολής του ψυχολογικού κλίματος στη βελτίωση των επιδόσεων και της συμπεριφοράς των μαθητών.
Λέξεις Κλειδιά: Ψυχολογικό κλίμα
Δημογραφικά στοιχεία (φύλο, ηλικία, περιοχή)
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarakitsiosGeorgios-EleftheriosMsc2010.pdfΚείμενο Διατριβής1.52 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
KarakitsiosGeorgios-EleftheriosMsc2010extra.zip.zipΔεδομένα Έρευνας167.51 kBzipΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.