Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚολύνα, Σταματίαel
dc.date.accessioned2010-02-24T07:29:05Z-
dc.date.available2010-02-24T07:29:05Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13791-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τι συμβαίνει στο μυαλό του καταναλωτή κατά την αγοραστική απόφαση προκειμένου, να δώσει νέες ερμηνείες γύρω από τα θέματα που αφορούν τη συμπεριφορά καταναλωτή και την επίδραση που έχουν στο μίγμα marketing. Τονίζεται στην παρούσα έρευνα ο ρόλος της «συναισθηματικής νοημοσύνης» και ευρύτερα των συναισθημάτων, σε μια ολοκληρωτική προσέγγιση στη διαφοροποίηση των αντιλήψεων του ατόμου, από τις υφιστάμενες παραδοχές στη θεωρία συμπεριφοράς καταναλωτή. Θα αναλύσουμε τις ψυχογραφικές δυναμικές των συναισθημάτων που επενεργούν στο άτομο μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο καταναλωτικό περιβάλλον και θα τις συγκεράσουμε με τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη στην αγοραστική απόφαση. Μέσα από αυτή την προσέγγιση, σκοπός μας είναι να κατασκευάσουμε ένα θεωρητικό μοντέλο για να δείξουμε το βαθμό που η «συναισθηματική νοημοσύνη» μπορεί να εκληφθεί ως κριτήριο διαμόρφωσης και τελικά, πρόβλεψης των προσωπικών αντιλήψεων που συντελούν στην διαμόρφωση αγοραστικής απόφασης από τον καταναλωτή. Ο απώτερος στόχος αυτής της ενέργειας είναι τα ευρήματα της θεωρίας να επαληθευτούν μέσα από την έρευνα προκειμένου να φωτίσουν την οπτική του σύγχρονου στρατηγικού μάρκετινγκ συμπεριλαμβάνοντας τη συναισθηματική νοημοσύνη ως δυναμικό εργαλείο εξαγωγής χρήσιμων πληροφοριών στην εφαρμογή και τον σχεδιασμό των πολιτικών marketing και επικοινωνίας από τους οργανισμούς.el
dc.format.extent106el
dc.format.extent1260238 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής αποδεσμεύτηκε μετά τις 16/2/2015.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνη καταναλωτήel
dc.subjectΑγοραστική απόφασηel
dc.subjectΣυναισθήματα καταναλωτήel
dc.subjectΨυχογραφικοί παράγοντες συμπεριφοράς καταναλωτήel
dc.titleΗ συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή: παράγοντας διαφοροποίησης των προσωπικών αντιλήψεων στην πρόβλεψη των αγοραστικών αποφάσεων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KolynaStamatiaMsc2010.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
Kolyna_license.pdf46.66 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons