Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13791
Author: Κολύνα, Σταματία
Title: Η συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή: παράγοντας διαφοροποίησης των προσωπικών αντιλήψεων στην πρόβλεψη των αγοραστικών αποφάσεων.
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τι συμβαίνει στο μυαλό του καταναλωτή κατά την αγοραστική απόφαση προκειμένου, να δώσει νέες ερμηνείες γύρω από τα θέματα που αφορούν τη συμπεριφορά καταναλωτή και την επίδραση που έχουν στο μίγμα marketing. Τονίζεται στην παρούσα έρευνα ο ρόλος της «συναισθηματικής νοημοσύνης» και ευρύτερα των συναισθημάτων, σε μια ολοκληρωτική προσέγγιση στη διαφοροποίηση των αντιλήψεων του ατόμου, από τις υφιστάμενες παραδοχές στη θεωρία συμπεριφοράς καταναλωτή. Θα αναλύσουμε τις ψυχογραφικές δυναμικές των συναισθημάτων που επενεργούν στο άτομο μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο καταναλωτικό περιβάλλον και θα τις συγκεράσουμε με τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη στην αγοραστική απόφαση. Μέσα από αυτή την προσέγγιση, σκοπός μας είναι να κατασκευάσουμε ένα θεωρητικό μοντέλο για να δείξουμε το βαθμό που η «συναισθηματική νοημοσύνη» μπορεί να εκληφθεί ως κριτήριο διαμόρφωσης και τελικά, πρόβλεψης των προσωπικών αντιλήψεων που συντελούν στην διαμόρφωση αγοραστικής απόφασης από τον καταναλωτή. Ο απώτερος στόχος αυτής της ενέργειας είναι τα ευρήματα της θεωρίας να επαληθευτούν μέσα από την έρευνα προκειμένου να φωτίσουν την οπτική του σύγχρονου στρατηγικού μάρκετινγκ συμπεριλαμβάνοντας τη συναισθηματική νοημοσύνη ως δυναμικό εργαλείο εξαγωγής χρήσιμων πληροφοριών στην εφαρμογή και τον σχεδιασμό των πολιτικών marketing και επικοινωνίας από τους οργανισμούς.
Keywords: Συναισθηματική νοημοσύνη καταναλωτή
Αγοραστική απόφαση
Συναισθήματα καταναλωτή
Ψυχογραφικοί παράγοντες συμπεριφοράς καταναλωτή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής αποδεσμεύτηκε μετά τις 16/2/2015.
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KolynaStamatiaMsc2010.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
Kolyna_license.pdf46.66 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons