Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιώμκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚισκίρα, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:21:13Z-
dc.date.available2006-12-28T12:21:13Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1358-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/21en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.el
dc.format.extent115 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ σημασία της προσήλωσης στη μάρκα για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, μέτρηση του βαθμού προσήλωσης στη μάρκα για την ελληνική καπνοβιομηχανίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KiskiraStauroulaMsc2001.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.