Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1358
Συγγραφέας: Κισκίρα, Σταυρούλα
Τίτλος: Η σημασία της προσήλωσης στη μάρκα για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, μέτρηση του βαθμού προσήλωσης στη μάρκα για την ελληνική καπνοβιομηχανία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σιώμκος, Γεώργιος
Πληροφορίες: ΔΙΠ ΜΒΑ/21
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KiskiraStauroulaMsc2001.pdf2.55 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.