Please use this identifier to cite or link to this item:
Author: Τσούγγαρης, Θεόδωρος
Title: Η ολοκλήρωση του μάρκετινγκ με την έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων
Date Issued: 2001
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/29
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoungarisTheodorosMsc2001.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open

Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.