Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσούγγαρης, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:15:06Z-
dc.date.available2006-12-28T12:15:06Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1122-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/29en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.el
dc.format.extent83 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ ολοκλήρωση του μάρκετινγκ με την έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoungarisTheodorosMsc2001.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.