Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΣεγκούνας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2006-12-27T09:59:46Z-
dc.date.available2006-12-27T09:59:46Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/834-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/2en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent87 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΗ διεθνοποίηση ως μέσο επέκτασης των ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό: η περίπτωση της Goody's στην προσπάθεια εδραίωσης της, εκτός ελληνικών συνόρωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη Επιχειρήσεων (Executive)el
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SenkounasGeorgios_Msc2005.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.