Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30336
Συγγραφέας: Βούλγαρη, Αλεξάνδρα
Τίτλος: Στρατηγική προσέγγιση του εσωτερικού μάρκετινγκ υγείας μέσα από καλές πρακτικές στον χώρο της υγείας: η περίπτωση Genosophy
Ημερομηνία Έκδοσης: 2024
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα του εσωτερικού Μάρκετινγκ υγείας μέσα από καλές πρακτικές στον χώρο της υγείας, ερευνώντας συγκεκριμένα την περίπτωση της εταιρείας Genosophy. Στα πλαίσια της εργασίας έγινε έρευνα με την μορφή ερωτηματολογίου προς τους εργαζόμενους της εταιρείας με σκοπό την βαθύτερη κατανόηση και εξέταση σχετικά με τα εργαλεία εσωτερικού Μάρκετινγκ τα οποία χρησιμοποιεί η εταιρεία αλλά και την επιρροή που έχουν στους ίδιους τους εργαζόμενους. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο όρος και τα βασικά στοιχεία του Μάρκετινγκ μέσα από την αναφορά διάφορων αναφορών ανά τα έτη από επιστήμονες του Μάρκετινγκ, με ειδική αναφορά στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια εξετάζεται το τι ακριβώς είναι το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών Υγείας με ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος καταλήγοντας στο τι είναι το Εσωτερικό Μάρκετινγκ Υγείας. Ακόμη, δίνονται κάποια παραδείγματα καλών πρακτικών από οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της υγείας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση της εταιρείας Genosophy, με αναφορές στον τρόπο λειτουργίας της, τις διακρίσεις της και το έργο της. Στη συνέχεια αναλύεται το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και το ποια εργαλεία Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί για την προώθηση των υπηρεσιών της. Ακόμη, γίνεται αναφορά στο πως λειτουργεί το εσωτερικό Μάρκετινγκ στην εταιρεία. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της εργασίας με διαγράμματα και παρουσίαση των απαντήσεων που έδωσαν οι ερωτώμενοι. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο αναγράφονται τα συμπεράσματα που βγήκαν μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα και ανασκόπηση σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα που έδωσε η έρευνα της εταιρείας που εξετάστηκε.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VoulgariAlexandraMsc2024.pdf1.6 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons