Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2024-04-01T08:39:32Z-
dc.date.available2024-04-01T08:39:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30309-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.el
dc.description.abstractΗ ποιότητα της ζωής ενός ατόμου με αναπηρία, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από το πόσο μπορεί αυτό το άτομο να αυτοπροσδιορίζεται. Κάθε μορφή παρέμβασης, από την παιδική ακόμα ηλικία, οφείλει να στοχεύει σε έναν βαθμό στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων του αυτοπροσδιορισμού. Η παρούσα εργασία, μελετά τον αυτοπροσδιορισμό των παιδιών με σύνδρομο Down. Με βάση το λειτουργικό μοντέλο του αυτοπροσδιορισμού από τον Wehmeyer, ερευνάται πώς μπορούν να καλλιεργηθούν συγκεκριμένες δεξιότητες αυτοπροσδιορισμού μέσα από τη διδασκαλία ενός μουσικού οργάνου και συγκεκριμένα του πιάνου. Το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης σε μια μαθήτρια με σύνδρομο Down 12 ετών. Αρχικά, της χορηγήθηκε ένα εργαλείο για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων της επίλυσης προβλήματος και της επιλογής, με βάση το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια σειρά μαθημάτων πιάνου. Τα μαθήματα αυτά είχαν ως στόχο να αναπτύξουν τις συγκεκριμένες δεξιότητες με τη βοήθεια των κατευθυντήριων οδηγιών του «Μοντέλου Διδασκαλίας» της Αυτοπροσδιοριζόμενης Μάθησης. Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων, το εργαλείο χορηγήθηκε ξανά στη μαθήτρια, για να αξιολογηθεί το αν και κατά πόσο τη βοήθησαν τα μαθήματα του πιάνου και οι συζητήσεις με την εκπαιδευτικό/ερευνήτρια στο να επιλύει προβλήματα, να θέτει στόχους και να πραγματοποιεί επιλογές.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΑυτοπροσδιορισμόςel
dc.subjectΔεξιότητες αυτοπροσδιορισμούel
dc.titleΕφαρμογή του μοντέλου αυτοπροσδιοριζόμενης συμπεριφοράς και μάθησης στη διδασκαλία πιάνου: μια μελέτη περίπτωσης σε μαθήτρια με σύνδρομο Downel
dc.title.alternativeApplication of the self-determined learning model of instruction in piano teaching: a case study in a student with Down syndromeen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapageorgiouEleftheriaMsc2024.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons