Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30249
Author: Σαπανίδου, Ελένη
Title: Ανάπτυξη θεμάτων του διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ και των εξαγωγικών διαδικασιών.
Date Issued: 2024
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό τοπίο, οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τη διεθνοποίηση των εργασιών τους. Αυτό απαιτεί μια ορθολογική προσέγγιση που αξιοποιεί τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και αντιμετωπίζει τις αδυναμίες τους, επιτρέποντάς τους να εκμεταλλεύονται τις διεθνείς ευκαιρίες μετριάζοντας τις πιθανές απειλές. Σκοπός αυτού του έργου είναι να παρουσιάσει μια συνοπτική και επιστημονική προσέγγιση στις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν εταιρείες που έχουν εισέλθει με επιτυχία ή σχεδιάζουν να επεκταθούν σε ξένες αγορές. Θα αναλύσουμε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων μιας εταιρείας στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και θα διερευνήσουμε τον αντίκτυπο του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών εταιρειών στις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούνται. Επιπλέον, θα εξετάσουμε διάφορες πηγές πληροφοριών, τόσο πρωτογενείς όσο και δευτερεύουσες, που αποτελούν ένα Διεθνές Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, θα περιγράψουμε εναλλακτικές στρατηγικές για την είσοδο σε ξένες αγορές και θα συζητήσουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτές τις στρατηγικές. Θα εμβαθύνουμε επίσης στις στρατηγικές που σχετίζονται με την ανάπτυξη προϊόντων, την τιμολόγηση, τα δίκτυα διανομής και την προώθηση και επικοινωνία για τις διεθνείς αγορές. Τέλος, θα παρέχουμε μια επισκόπηση της διαδικασίας του διεθνούς στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού μάρκετινγκ. Με την ολοκλήρωση της μελέτης αυτής της εργασίας, ο αναγνώστης θα έχει ενημερωθεί για τα ακόλουθα: Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, καθίσταται δυνατό να διακρίνουμε τις διάφορες τάσεις και τις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις που καθορίζουν αυτό το περιβάλλον. Η διαδικασία λήψης αποφάσεων σχετικά με την επέκταση των διεθνών επιχειρήσεων επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από αυτόν τον παράγοντα. Οι γνώσεις του περιλαμβάνουν τις διάφορες στρατηγικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες για να διεισδύσουν σε ξένες αγορές. Η ανάλυση επικεντρώνεται στην εφαρμογή του μείγματος Μάρκετινγκ στο πλαίσιο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.
Keywords: Διεθνές Μάρκετινγκ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SapanidouEleniMsc2024.pdf763.64 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons