Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30223
Author: Μανδρατζή, Δέσποινα
Title: Πολυγλωσσία και ψηφιακός γραμματισμός ως μέσα επικοινωνίας και αντιμετώπισης των προκλήσεων σε περίοδο κρίσης
Alternative Titles: Multilingualism and digital literacy as means of communication and meeting challenges in times of crisis
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Supervisor: Γκιώση, Στυλιανή
Abstract: Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από πρωτοφανείς παγκόσμιες κρίσεις, η αποτελεσματική επικοινωνία είναι υψίστης σημασίας για την ταχεία και ακριβή διάδοση των πληροφοριών. Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά μέσα από την ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε εργαζόμενους δυο πολυεθνικών εταιριών, τους αλληλένδετους ρόλους της πολυγλωσσίας και του ψηφιακού γραμματισμού ως απαραίτητων εργαλείων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων, και πως αυτές οι δυο δεξιότητες χρησιμοποιήθηκαν αποτελεσματικά στο πεδίο της εύρεσης εργασίας σε περιόδους κρίσης. Μέσα από την έρευνα αναγνωρίζεται η αναγκαιότητα αυτών των δεξιοτήτων στην σύγχρονη πραγματικότητα, αλλά παράλληλα δεν παραλείπεται η αναφορά στις αδυναμίες που περιορίζουν την αποτελεσματικότητά τους. Επιπλέον, η έρευνα εξετάζει τη σχέση μεταξύ της πολυγλωσσίας και της ψηφιακής επάρκειας σε καταστάσεις κρίσης, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δυο ικανότητες επηρεάζουν την προσβασιμότητα, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας, την τηλεργασία και την γενικότερη διευκόλυνση στο σύγχρονο ψηφιακό, διαπολιτισμικό και παγκοσμιοποιημένο γίγνεσθαι κατά τη διάρκεια καταστάσεων ύφεσης. Επιπρόσθετα, η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία απόδειξη πως η διαδικασία της μάθησης είναι μια συνεχής διαδικασία που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ως σύμμαχος για την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη ενός ανθρώπου, υπενθυμίζοντας πως σε οποιαδήποτε συνθήκη, προκύπτουν δυνατότητες και ευκαιρίες που μπορούν να βελτιώσουν τη διαβίωση και την καθημερινότητα.
Keywords: Τηλεργασία
Δια βίου μάθηση
Περίοδοι κρίσης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MandratziDespoinaMsc2024.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons