Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30188
Author: Τσοτουλίδου, Σοφία
Title: Οι προκλήσεις και τα προβλήματα της χρήσης του chatgpt στο ψηφιακό μάρκετιγκ
Date Issued: 2024
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Στα πλαίσια της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, αρχικά παρουσιάστηκαν βασικές έννοιες που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα είδη ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και σύγκριση του σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Στην συνέχεια, μελετήθηκε το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT, δίνοντας έμφαση στα χαρακτηριστικά του, στην προ-εκπαίδευσή του, το πεδίο εφαρμογής του στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας, καθώς και στα αδύναμα σημεία του. Ακολούθησε ανάλυση της επίδρασης του ChatGPT στο ψηφιακό μάρκετινγκ, και στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Ακόμη, παρατέθηκαν οι προκλήσεις που σχετίζονται με την χρήση του. Στην συνέχεια, παρουσιάστηκε το πεδίο εφαρμογής του ChatGPT στο ψηφιακό μάρκετινγκ, δίνοντας έμφαση στην δημιουργία περιεχομένου, την εξυπηρέτηση πελατών, την έρευνα αγοράς και την περίπτωση του lead generation. Τέλος εξήχθησαν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την συγγραφή της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, όπου διαπιστώθηκε ότι η συμβολή του ChatGPT στην περίπτωση του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι σημαντική, αλλά υπάρχουν ακόμη αρκετά περιθώρια βελτίωσης που σχετίζονται με τις αδυναμίες που παρουσιάζει το εργαλείο.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsotoulidouSofiaMsc2024.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons