Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜαυραγάνη, Ελένηel
dc.contributor.authorΣτόγιου, Νικολίνα Πραξιθέαel
dc.date.accessioned2024-03-05T12:00:06Z-
dc.date.available2024-03-05T12:00:06Z-
dc.date.issued2024el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30184-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.el
dc.description.abstractΣε μια εποχή όπου η επικοινωνία αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τις εταιρείες, χρησιμεύοντας ως βασικός άξονας τόσο για την προώθηση προϊόντων όσο και για την ευρύτερη προβολή των επιχειρήσεων, αυτή η μελέτη εμβαθύνει στον περίπλοκο ιστό της εταιρικής επικοινωνίας. Πέρα από την απλή διερεύνηση των κύριων χαρακτηριστικών και σκοπών της επικοινωνίας σε αυτό το πλαίσιο, η έρευνα εξετάζει επίσης εξονυχιστικά τη σημαντική συμβολή της στο συνολικό μείγμα Μάρκετινγκ των εταιρειών. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, εντάσσεται περίπλοκα στον ιστό της καθημερινής ζωής, η μελέτη προχωρά περαιτέρω για να αναλύει τους διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και καμπανιών που χρησιμοποιούν οι εταιρείες. Διενεργείται μια εις βάθος ανάλυση για την στα κοινά και στις στρατηγικές επικοινωνίας των ελληνικών επιχειρήσεων στα πλαίσια μιας ευρύτερης ανάλυσης και κατανόησης της δυναμικής των λογαριασμών τους στα κοινωνικά δίκτυα. Η διαφοροποιημένη εξερεύνηση επεκτείνεται στο πολύπλευρο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram παίζουν καθοριστικούς ρόλους. Αυτή η έρευνα προσπαθεί να συλλέξει δεδομένα από επιχειρήσεις και διαφημιστικές εταιρείες σε μια προσπάθεια να αναδείξει τις διαφορές που υπάρχουν στην επικοινωνία και την στρατηγική των επιχειρήσεων από μέσο σε μέσο καθώς και στην γενική προσπάθεια προώθησης της εταιρείας στα διαφορετικά κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel
dc.titleΕταιρική και προϊόντική επικοινωνία στα social mediael
dc.title.alternativeCorporate and product communication through social mediaen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StogiouNikolinaPraxitheaMsc2024.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons