Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30156
Author: Κωνσταντινίδης, Γεώργιος
Title: Η επίδραση της χρήσης εφαρμογών έξυπνων κινητών τηλεφώνων, στις πωλήσεις ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
Alternative Titles: The impact of the use of smartphone applications on the sales of an online store
Date Issued: 2024
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Σκοπός της μελέτης ήταν να διερευνηθεί η πρόθεσης χρήσης των εφαρμογών αγορών μέσω κινητών τηλεφώνων στον Ελλαδικό χώρο. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας αποτέλεσαν 7 ανεξάρτητες μεταβλητές, οι οποίες επιλέχθηκαν βάσει της προηγούμενης χρήσης τους και των αποτελεσμάτων που είχαν εμφανίσει. Καταγράφτηκαν συνολικά 142 απαντήσεις, στο σύνολο τους έγκυρες (Cronbach’s Alpha analysis), διαφορετικών περιπτώσεων χρήσης και προδιάθεσης μελλοντικής χρήσης, καθώς επίσης σημειώθηκαν οι δημογραφικές πληροφορίες και η πρόσφατη συχνότητα χρήσης των συμμετεχόντων. Η τελευταία αποτέλεσε και αυτή μέρος της έρευνας, για να μπορεί να διακριθεί η άποψη όσων, κυρίως, χρησιμοποιούν τακτικά τις εφαρμογές αγορών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρησιμότητα των εφαρμογών αγορών επηρεάζει θετικά, κατά 36,1% την πρόθεση χρήσης του καταναλωτικού κοινού. Η ανάλυση συσχέτισης (correlation analysis) σε συνδυασμό με την ανάλυση παλινδρόμησης (regression analysis), ανέδειξαν, με επίπεδο σημαντικότητας p < 0,05, ότι υπάρχουν στατιστικά σημαντικές επιρροές στην πρόθεση μελλοντικής χρήσης των εφαρμογών αγορών μέσω κινητών τηλεφώνων, από την μεταβλητή «εξατομίκευση» κατά 28,8% , την μεταβλητή «εξοικονόμηση χρημάτων» κατά 26,9% και την μεταβλητή «συνολικά χρήματα που δαπανώνται, εντός των εφαρμογών, τους τελευταίους 12 μήνες» κατά 17,7%. Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν την σημασία των εφαρμογών αγορών μέσω κινητών τηλεφώνων στην σημερινή πραγματικότητα, τα οφέλη τους και αποτελούν χρήσιμα στοιχεία για τις επιχειρήσεις και τους διευθυντές εταιριών, συμβάλλοντας στην βελτιστοποίηση του σχεδιασμού των εφαρμογών και στην ανάδειξη της κατεύθυνσης ενίσχυσης των πλεονεκτημάτων τους.
Keywords: Εφαρμογές αγορών
Έξυπνα κινητά τηλέφωνα
Πρόθεση χρήσης
Πωλήσεις
Χρησιμότητα
Εξατομίκευση
Mobile shopping applications
Smartphone
Intention to use
Sales
Utility
Personalization
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonstantinidisGeorgiosMsc2024.pdf958.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons