Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29827
Author: Μαμαντζή, Ευαγγελία
Title: Η αυτοαποτελεσματικότητα και το εργασιακό άγχος στους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Supervisor: Καρατσιώρη, Μαριάνθη
Abstract: Αντικειμενικός σκοπός της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της αυτοαποτελεσματικότητας και του εργασιακού άγχους στους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 150 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιλέχθηκαν με τυχαία δειγματοληψία και συμπλήρωσαν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο μέσω διαδικτύου. Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από δημογραφικές ερωτήσεις, την κλίμακα μέτρησης αυτοαποτελεσματικότητας Teacher Stress of Efficacy Scales (TSES) των Tschannen Moran & Woolfolk-Hoy (2001) σε συνδυασμό με την κλίμακα αυτοαποτελεσματικότητας Questionnaire on Teacher Interaction-Self-Efficacy (QTI-SE) των Veldman et al (2017) και την κλίμακα μέτρησης άγχους Τeacher Stress Scale των Αντωνίου, Πολυχρόνη & Βλαχάκη (2006), ενώ στο τέλος υπήρχαν και κάποιες ανοιχτές ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρουσιάζουν άνω του μετρίου επίπεδα αυτοαποτελεσματικότητας και άγχους, ενώ βρέθηκε και στατιστικά σημαντική, θετική σχέση μεταξύ των δύο μεταβλητών.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MamantziEvangeliaMsc2023.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.