Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29826
Author: Πετρακίδη, Αγγελική
Title: Η επίδραση του κοινωνικού μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Supervisor: Μαυραγάνη, Ελένη
Abstract: Η εργασία επιχειρεί ένα σε βάθος ταξίδι στην πολύπλοκη αλληλεπίδραση μεταξύ της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται στο πεδίο του κοινωνικού μάρκετινγκ. Συνδυάζει θεωρητικά θεμέλια με εμπειρικές γνώσεις για να ρίξει φως στην περίπλοκη σχέση μεταξύ των καταναλωτών και των ερεθισμάτων του μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή. Η διερεύνηση ξεκινά με μια διεξοδική βιβλιογραφική επισκόπηση, η οποία εξετάζει τις καθιερωμένες θεωρίες και τα μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, μαζί με την ιστορική εξέλιξη του κοινωνικού μάρκετινγκ. Η ανασκόπηση αυτή θέτει τις βάσεις για την κατανόηση των θεωρητικών βάσεων των καταναλωτικών επιλογών και του δυναμικού τοπίου στο οποίο λειτουργούν οι εκστρατείες κοινωνικού μάρκετινγκ. Ο πυρήνας της εργασίας βρίσκεται στην ενότητα "Αποτελέσματα και ανάλυση", όπου παρουσιάζονται και συζητούνται λεπτομερώς τα δεδομένα που συλλέχθηκαν. Επισημαίνονται τα βασικά ευρήματα και αναλύεται σχολαστικά η συμπεριφορά των καταναλωτών στο πλαίσιο του κοινωνικού μάρκετινγκ. Το δοκίμιο εμβαθύνει στην αποτελεσματικότητα των εκστρατειών κοινωνικού μάρκετινγκ, στηριζόμενο σε εμπειρικά στοιχεία για την αξιολόγηση του αντικτύπου τους. Αποκαλύπτει επίσης τα εμπόδια και τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι πρωτοβουλίες κοινωνικού μάρκετινγκ για να επιτύχουν. Στην ενότητα της συζήτησης και των συνεπειών που ακολουθεί, τα ευρήματα ερμηνεύονται στο πλαίσιο της υπάρχουσας βιβλιογραφίας. Η ενότητα αυτή εντοπίζει τόσο νέες ιδέες όσο και πιθανές αντιφάσεις, εμπλουτίζοντας τη συζήτηση γύρω από τη συμπεριφορά των καταναλωτών και το κοινωνικό μάρκετινγκ. Παρουσιάζονται πρακτικές επιπτώσεις για τους επαγγελματίες του κοινωνικού μάρκετινγκ και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, συμπεριλαμβανομένων στρατηγικών και κατευθυντήριων γραμμών που μπορούν να αναληφθούν. Το δοκίμιο δεν σταματά στις πρακτικές εφαρμογές, αλλά απευθύνει πρόσκληση για μελλοντική έρευνα, εντοπίζοντας κενά στη γνώση που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Η εργασία κορυφώνεται με ένα συμπέρασμα που προκαλεί σκέψεις, συνοψίζοντας τα βασικά ευρήματα και τις συνεισφορές της μελέτης. Υπογραμμίζει τη σημασία της μελέτης για τη γεφύρωση της θεωρίας και της πρακτικής, προσφέροντας έναν οδικό χάρτη για την κατανόηση του βαθύτατου αντίκτυπου του κοινωνικού μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Αναγνωρίζοντας τους περιορισμούς του, το δοκίμιο αναγνωρίζει το συνεχιζόμενο ταξίδι της έρευνας που καλεί τους μελλοντικούς ερευνητές να εμβαθύνουν σε αυτή τη δυναμική σχέση. Σε ένα ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο, το δοκίμιο αυτό υπογραμμίζει τη διαρκή αξία της γνώσης, τη σημασία της κατανόησης και τη μετασχηματιστική δυνατότητα της ενημερωμένης δράσης. Προσκαλεί τους αναγνώστες να αναλογιστούν τη διαρκώς εξελισσόμενη ιστορία της συμπεριφοράς των καταναλωτών και του κοινωνικού μάρκετινγκ, όπου κάθε ανακάλυψη αποκαλύπτει νέα ερωτήματα και κάθε διαπίστωση καλεί σε νέους ορίζοντες εξερεύνησης.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrakidiAgelikiMsc2023.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons