Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29614
Author: Τουπουντζή, Μαρία
Title: Μάρκετινγκ μόδας, ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω πανδημίας
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με θέμα ‘’Μάρκετινγκ Μόδας και Ηλεκτρονικό Εμπόριο εν μέσω πανδημίας’’. Η παρατιθέμενη εργασία είναι αποτέλεσμα επιστημονικής έρευνας. Ο απώτερος σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αντλήσουμε συμπεράσματα σχετικά με το εάν άλλαξε και κατά πόσο η συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Αυτά θα τα εξάγουμε με την αρωγή των συμμετεχόντων στην έρευνα που εκπονήθηκε. Για τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που αποτελούνταν από δημογραφικά και ερευνητικά ερωτήματα. Συνολικά απαντήθηκε από 109 άτομα. Εργαλείο της στατιστικής έρευνας αποτέλεσε το πρόγραμμα SPSS μέσω του οποίου οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου κωδικοποιήθηκαν, αναλύθηκαν και οδήγησαν στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Οι καταναλωτές κατά τον ‘’εγκλεισμό’’ στράφηκαν στις ηλεκτρονικές αγορές ολοένα και περισσότερο και οι επιχειρήσεις για να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα ανέπτυξαν νέες μεθόδους προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, γεγονός που συνεχίζεται και μετά το πέρας της πανδημίας με μεγάλο ποσοστό ατόμων να προτιμά πλέον αποκλειστικά της ηλεκτρονικές αγορές.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ToupountziMariaMsc2023.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
ToupountziMariaMsc2023present.pdf350.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.