Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29581
Title: Διδασκαλία του μπουζουκιού σε αρχάριους μαθητές μικρής ηλικίας: ένας πρακτικός οδηγός διδασκαλίας
Authors: Μανωλόπουλος, Ιωάννης Ν.
Keywords: The philosophy of the Suzuki method in bouzouki teaching
Issue Date: 2023
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: The practical teaching guide proposed is a new proposal for teaching bouzouki for beginner΄s young students with the method of oral transmission. It contains descriptions of actions, habits and concepts for study, as it decodes in a simple way common practices that arise from the process itself as a result of long experience and establishes the philosophy for approaching young students. All recorded activities can be the springboard to provoke the imagination and creativity of those involved. All teaching proposals can be adapted to be used by music teaching teachers in any structure, schools, faculties, conservatories and private lessons, in order to serve the needs that arise depending on the particularities and skills of their students. Extensive references are made to the Suzuki method, as the study found a great similarity in the philosophy of this method with the oral method used in traditional instruments and proposes actions that through research, prove their usefulness and effectiveness. The use of this methodology in combination with the basic principles of orality, observation, listening and imitation can lead to the training of talent, building skills and consolidating study habits, so that each trainee can discover and unfold his abilities, evolve and evolve music.
Ο πρακτικός οδηγός διδασκαλίας που προτείνεται αποτελεί μια νέα πρόταση διδασκαλίας του μπουζουκιού για αρχάριους μαθητές μικρής ηλικίας με τη μέθοδο της προφορικής διδασκαλίας. Περιέχει περιγραφές σε δράσεις, συνήθειες και έννοιες για τη σπουδή, καθώς αποκωδικοποιεί με απλό τρόπο κοινές πρακτικές οι οποίες προκύπτουν από την ίδια τη διαδικασία ώς αποτέλεσμα μακράς εμπειρίας και στοιχειοθετεί τη φιλοσοφία για την προσέγγιση των μικρών μαθητών. Όλες οι δραστηριότητες που καταγράφονται, είναι δυνατόν να αποτελέσουν το εφαλτήριο για να προκαλέσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των εμπλεκόμενων. Όλες οι διδακτικές προτάσεις μπορούν να προσαρμοστούν για να χρησιμοποιηθούν από τους δάσκαλους μουσικής διδασκαλίας σε οποιαδήποτε δομή, σχολεία, σχολές, ωδεία και ιδιαίτερα μαθήματα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες που προκύπτουν ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις δεξιότητες των μαθητών τους. Γίνονται εκτενείς αναφορές στη μέθοδο Σουζούκι, καθώς μέσα από τη μελέτη διαπιστώθηκε μεγάλη ομοιότητα στη φιλοσοφία της εν λόγο μεθόδου με την προφορική μέθοδο που χρησιμοποιείται στα παραδοσιακά όργανα και προτείνονται δράσεις οι οποίες μέσα από έρευνες, αποδεικνύεται η χρησιμότητα και η αποτελεσματικότητά τους. Η χρήση της παρούσας μεθοδολογίας σε συνδυασμό με τις βασικές αρχές της προφορικότητας, την παρατήρηση, την ακρόαση και τη μίμηση μπορούν να οδηγήσουν στην εκπαίδευση του ταλέντου, χτίζοντας δεξιότητες και παγιώνοντας συνήθειες μελέτης, ώστε ο κάθε εκπαιδευόμενος να ανακαλύψει και να ξετυλίξει τις ικανότητές του, να εξελιχθεί και να εξελίξει τη μουσική.
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29581
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ManolopoulosIoannisMsc2023.pdf6.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons