Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29432
Author: Καραγιάννη, Περσεφόνη
Title: Επικοινωνία των επιχειρήσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συμπεριφορά των καταναλωτών: Η περίπτωση του λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις των καταναλωτών του Ν. Θεσσαλονίκης για την επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη και την επίδραση αυτής της επικοινωνίας στην πρόθεση αγοράς τους, στην αφοσίωση τους και στην πρόθεση σύστασης σε άλλους (e-WOM). Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική περιγραφική έρευνα σε δείγμα 153 καταναλωτών του Ν. Θεσσαλονίκης. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με διανομή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το 30.7% των καταναλωτών περιηγούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων Λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη ποτέ ή λιγότερο από μια φορά το μήνα και το 29.4% των καταναλωτών περιηγούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων Λιανικού εμπορίου στη Θεσσαλονίκη 2-3 φορές το μήνα. Τα αποτελέσματα της διπλωματικής εργασίας έδειξαν πως οι καταναλωτές σπάνια κάνουν χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου στο Ν. Θεσσαλονίκη για να αγοράσουν ένα προϊόν, να μάθουν διάφορες λεπτομέρειες για το προϊόν, να κάνουν like σε μια ανάρτηση και να ρωτήσουν για την τιμή των προϊόντων. Επιπρόσθετα, από τα ευρήματα της διπλωματικής εργασίας προέκυψε πως οι καταναλωτές είναι σε μέτριο βαθμό ικανοποιημένοι από την ποιότητα της επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου στο Ν. Θεσσαλονίκης. Τέλος, δεν επιβεβαιώθηκε ότι επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών, την αφοσίωση τους και την πρόθεση τους να συστήσουν μια επιχείρηση σε άλλους. Απαιτούνται περισσότερες μελέτες για την επίδραση της επικοινωνίας καταναλωτών-επιχειρήσεων στα μέσα μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Keywords: Πρόθεση Αγοράς
Αφοσίωση Πελατών
e-WOM
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragianniPersefoniMsc2023.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
KaragianniPersefoniMsc2023present.pdf360.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.