Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαρσάμης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.authorΦιλιππίδου, Καλλιόπηel
dc.date.accessioned2023-09-21T05:59:13Z-
dc.date.available2023-09-21T05:59:13Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29361-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτόχος της μελέτης αυτής είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση, ενός εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης με την αξιοποίηση της τεχνολογίας αφής, σε νήπιο με ανιχνευμένη Αναπτυξιακή Καθυστέρηση. Πιο αναλυτικά, η παρούσα μελέτη περίπτωσης σκοπεύει να διερευνήσει την επίδραση της χρήσης tablet στις οπτικοκινητικές δεξιότητες του νηπίου, σε ένα πλαίσιο Πρώιμης Παρέμβασης. Μέσω του εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης, το νήπιο ενεπλάκη σε δραστηριότητες με ψηφιακές εφαρμογές, tablet και/ή γραφίδας αφής, με στόχο να βελτιώσει τις γραφοκινητικές δεξιότητες και τον Οπτικοκινητικό του Συντονισμό. Η παρέμβαση έλαβε χώρα στην τάξη του Παιδικού Σταθμού, κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού, είχε διάρκεια εννιά εβδομάδες και σχεδιάστηκε με γνώμονα το αναπτυξιακό στάδιο και τα ενδιαφέροντα του παιδιού. Ως ερευνητικό εργαλείο για τον προέλεγχο των ικανοτήτων του, αλλά και τον μετέλεγχο της εξέλιξης του, χρησιμοποιήθηκε η δοκιμασία Beery-Buktenica Developmental Test of Visual-Motor Integration (VMI) (Beery & Beery, 2010). Μέσω των παρεμβάσεων και της συστηματικής παρατήρησης, το νήπιο φάνηκε να έχει βελτίωση τόσο στις οπτικοκινητικές του δεξιότητες όσο και την επιδεξιότητα αλλά και τη λαβή μολυβιού του. Καταλήγοντας, συμπεραίνεται πως η αξιοποίηση του tablet στην τάξη του Παιδικού Σταθμού, με την κατάλληλη επιλογή εφαρμογών και την καθοδήγηση του παιδαγωγού, μπορεί να λειτουργήσει ως ένα υποστηρικτικό τεχνολογικό εργαλείο για την ενίσχυση των οπτικοκινητικών δεξιοτήτων των νηπίων.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΧρήση tabletel
dc.subjectΟπτικοκινητικές Δεξιότητεςel
dc.subjectΑναπτυξιακή Καθυστέρησηel
dc.subjectΕξατομικευμένη Παρέμβασηel
dc.subjectΠρώιμη Παρέμβασηel
dc.titleΕνίσχυση οπτικοκινητικού συντονισμού σε νήπιο με ανιχνευμένη αναπτυξιακή καθυστέρηση. Μια εξατομικευμένη παρέμβαση με τη χρήση tablet.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FilippidouKalliopiMsc2023.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.