Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28883
Συγγραφέας: Τζιγκουνάκης, Ιωάννης
Τίτλος: Λογιστική και ηθική εκπαίδευση. Θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση. Απόψεις φοιτητών.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων
Επόπτης Καθηγητής: Δρογαλάς, Γεώργιος
Περίληψη: Σε κάθε επάγγελμα, αλλά στην παρούσα εργασία στο λογιστικό, ένας από τους κυριότερους παράγοντες ο οποίος επηρεάζει, τόσο σε θετικό όσο και σε αρνητικό βαθμό την όλη εξέλιξη αλλά και την επιτυχία του εκάστοτε επαγγελματία, είναι η Ηθική που έχει ο τελευταίος προς τους πελάτες του και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Συνεπώς, η τήρηση των κανόνων του Κώδικα Δεοντολογίας καθώς και η υιοθέτηση ηθικής και δεοντολογικής συμπεριφοράς αποτελούν στοιχεία που προσδίδουν αξιοπιστία στο εν λόγω επάγγελμα. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η προσέγγιση του θέματος της δεοντολογίας και ηθικής που λαμβάνουν οι φοιτητές κατά την εκπαίδευσή τους και στην απόκτηση του πτυχίου τους. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο συντάχθηκε μέσω των φορμών της Google και το οποίο στάλθηκε σε επαγγελματίες, λογιστές και φοιτητές λογιστικών σχολών. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν, αναλύθηκαν με περιγραφική στατιστική ανάλυση ενώ χρησιμοποιήθηκε και ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα, όσο μεγαλύτερη σημασία προσδίδει κάποιος στην ηθική και κατ’ επέκταση στη διδασκαλία της στο πανεπιστήμιο, τόσο αυξημένες είναι και οι προσδοκίες από αυτήν.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TzigkounakisIoannisMsc2023.pdf1.99 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons