Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28849
Συγγραφέας: Αναγνώστου, Γεωργία
Τίτλος: Προβλήματα στην λειτουργία του e-ΕΦΚΑ & τρόποι αντιμετώπισης μέσω αποτελεσματικής Διοίκησης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Καφετζόπουλος, Δημήτριος
Περίληψη: Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται η προσέγγιση των προβλημάτων που ανακύπτουν στην λειτουργία του e-ΕΦΚΑ (ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης) και τρόποι αντιμετώπισής τους, μέσω αποτελεσματικής διοίκησης. Η λειτουργία του φορέα στα πρότυπα μιας «καλό-κουρδισμένης μηχανής», με ικανοποίηση των συναλλασσόμενων και των εργαζομένων σε αυτόν, αποτελεί το ζητούμενο. Ταυτόχρονα, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, αποτελεί αντικειμενικό στόχο του ίδιου του φορέα. Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε θέματα που έχουν να κάνουν με όλες εκείνες τις λειτουργίες της Διοίκησης (προγραμματισμό, οργάνωση, διεύθυνση-ηγεσία, έλεγχος) στο εάν και κατά πόσο εφαρμόζονται στον φορέα. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι του φορέα θεωρούν ότι δεν εφαρμόζονται αποτελεσματικά οι λειτουργίες της Διοίκησης. Συνέπεια της συγκεκριμένης κατάστασης, είναι η προβληματική λειτουργία του οργανισμού, με όσα αυτή συνεπάγεται για την «κακή εικόνα» του. Η συγχώνευση των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, μοιάζει να έγινε δυστυχώς χωρίς τον δέοντα προγραμματισμό. Η έλλειψη προγραμματισμού στην δημιουργία του νέου φορέα, δυστυχώς αντανακλάται στην λειτουργία του, με αποτέλεσμα να προκύπτουν προβλήματα. Επίσης, σε θέματα Οργάνωσης, Διεύθυνσης και ελέγχου του οργανισμού, οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι υπάρχουν ατέλειες και ελλείψεις, οι οποίες χρήζουν προσοχής από πλευράς της Διοίκησης. Εδώ ακριβώς απαιτείται αποτελεσματική διοίκηση, δηλαδή σωστή λειτουργία του προγραμματισμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης και του ελέγχου, προκειμένου να εξαλειφθούν δυσλειτουργίες και αγκυλώσεις. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εδραίωση αισθήματος ασφάλειας στους εργαζόμενους του φορέα και ικανοποίηση των πολιτών-πελατών σχετικά με το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AnagnostouGeorgiaMsc2023.pdf1.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons