Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28825
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ζαφειρόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Βουζβούρη, Βασιλική | el |
dc.date.accessioned | 2023-04-20T07:04:34Z | - |
dc.date.available | 2023-04-20T07:04:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28825 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023. | el |
dc.description.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες, η σημασία των τεχνολογιών, της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο χώρο της εκπαίδευσης. Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και καινοτόμος δράση συνεργατικής μάθησης με χρήση των ΤΠΕ, αποτελεί η «ηλεκτρονική αδελφοποίηση» (eTwinning), η οποία παρουσιάζεται στα πλαίσια αυτής της εργασίας. Το eTwinning αποτελεί ένα θεσμοθετημένο συνεργατικό περιβάλλον μάθησης, αλλά και ένα κοινωνικό δίκτυο που παρέχει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συνεργαστούν για την επίτευξη ενός κοινού στόχου και να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες . Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ποικίλων ερευνών, επιβεβαιώνεται η αποτελεσματικότητα του προγράμματος eTwinning, καθώς παρέχει ευκαιρίες αυθεντικής μάθησης μέσα από τα καινοτόμα προγράμματα που διαθέτει, συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (European Commission, 2013; Crawley et al., 2010a). Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανιχνεύσει τον βαθμό συμμετοχής των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning, καθώς και τις επιπτώσεις που επιφέρει η συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία και στο έργο των ίδιων των εκπαιδευτικών. Ένα από τα ευρήματα της έρευνας που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις δράσεις του eTwinning επιφέρει σημαντικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, διευκολύνοντας τη διαδικασία της μάθησης και συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία του σχολικού πλαισίου γενικότερα. | el |
dc.format.extent | 120 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | eTwinning | en |
dc.subject | Συνεργατικό Περιβάλλον Μάθησης | el |
dc.subject | Συμμετοχή | el |
dc.subject | Καινοτόμες Ιδέες | el |
dc.title | Διερεύνηση της εφαρμογής του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VouzvouriVasilikiMsc2023.pdf | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.