Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖέρβας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2023-04-04T06:13:16Z-
dc.date.available2023-04-04T06:13:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28803-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τη χρήση της μουσικής στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, ως μέσο επιρροής και επίδρασης στους υποψήφιους καταναλωτές. Είναι ευρύτατα διαδεδομένη η άποψη, ότι η τηλεόραση είναι ένα διαφημιστικό μέσο το οποίο προτιμάται πολύ περισσότερο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μέσο, από τους διαφημιστές και τις διαφημιστικές εταιρίες, για να προβάλουν τα διαφημιστικά μηνύματα, εφόσον η τηλεόραση έχει την δυνατότητα να απευθύνεται σε ένα τεράστιο αριθμό καταναλωτών, με ποικίλους τρόπους όπως μέσω της εικόνας, μέσω του ήχου και επίσης μέσω των κινουμένων σχεδίων. Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί η σχέση της μουσικής με τη διαφήμιση στα τεκταινόμενα της Κύπρου κατά την εικοσαετία 2000 με 2020 και πως επηρεάζουν τον Κύπριο καταναλωτή οι διαφημίσεις που ενσωματώνουν μουσικά ακούσματα ως μέσο πειθούς. Η διαφήμιση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του τομέα του Μάρκετινγκ καθώς μέσω αυτής προωθούνται ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες που οι επιχειρήσεις διαθέτουν προς πώληση. Μέσω της διαφήμισης και των τεχνικών που επιστρατεύεται κοινοποιούνται στους υποψήφιους αγοραστές τα πλεονεκτήματα, η ποιότητα, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Συνεπώς, αξίζει να διερευνηθεί και να γνωστοποιηθεί μέσω της έρευνας ο τρόπος που δρα η μουσική στα πλαίσια της διαφήμισης και πώς αυτή επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό και συγκεκριμένα το κυπριακό καταναλωτικό κοινό. Με σκοπό να υλοποιηθεί η έρευνα επιστρατεύθηκε το ερωτηματολόγιο προκειμένου να διερευνηθούν τα εξής ερευνητικά ερωτήματα αναφορικά με τη συσχέτιση της μουσικής και της τηλεοπτικής διαφήμισης στην Κύπρο κατά τα έτη 2000 με 2020. Σε αυτή την έρευνα συμμετείχαν 106 άτομα. Οι περισσότερες ήταν γυναίκες (Ν=66, 62.9%) και το 37.1% (N=40) αυτών ήταν άντρες. Από την έρευνα προέκυψε πως μια διαφήμιση στοχεύει να προκαλέσει ένα συγκεκριμένο συναίσθημα ή διάθεση μέσω της μουσικής, αισθάνονται σε μέτριο βαθμό ότι έχει επίδραση σε αυτούς, πιστεύουν ότι η χρήση μουσικής στις διαφημίσεις κάνει το προϊόν να εκτυπώνεται στη μνήμη του καταναλωτή πιο εύκολα και πιστεύουν ότι με την ενσωμάτωση της μουσικής στη διαφήμιση, μία εταιρεία γίνεται πιο αξιόπιστη προς τον καταναλωτή αναφορικά με το προϊόν που διαφημίζεται.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCreative Commonsel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΤηλεόρασηel
dc.subjectΕπίδραση της μουσικήςel
dc.subjectΚύπριοι καταναλωτέςel
dc.titleΗ σχέση της μουσικής με τη διαφήμιση με εφαρμογές σε τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Κύπρο κατά την εικοσαετία 2000 – 2020 και πως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις επηρεάζουν τον Κύπριο καταναλωτήel
dc.typeBachelor's Degree Paperen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΖέρβας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.committeememberΚόνιαρη, Δήμητραel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (ΠΕ)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannidouDespoinaPe2023.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons