Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28781
Συγγραφέας: Πεπονίδου, Ευγενία
Τίτλος: H επίδραση της διαχείρισης της διαφορετικότητας και ο ρόλος της στην ενδυνάμωση της εταιρικής επωνυμίας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Επόπτης Καθηγητής: Γρούγιου, Βασιλική
Περίληψη: Σκοπός της έρευνάς μας είναι να μελετήσει τον βαθμό στον οποίο οι εργαζόμενοι μιας εταιρίας τη θεωρούν ελκυστική, καθώς και τον βαθμό πρόθεσης παραμονής τους σ’ αυτήν. Επίσης, επιδιώκεται να εξεταστεί η επίδραση του δημογραφικού και επαγγελματικού προφίλ στις απόψεις των εργαζομένων. Για να διερευνήσουμε, λοιπόν, τον σκοπό μας, πραγματοποιήσαμε μια έρευνα επισκόπησης. Η μελέτη μας διαρθρώνεται σε δύο μέρη, τη θεωρητική και την εμπειρική προσέγγιση. Ειδικότερα, στη θεωρητική προσέγγιση, η οποία απαρτίζεται από τέσσερα κεφάλαια, πραγματοποιείται μία βιβλιογραφική ανασκόπηση για την έννοια της διαφορετικότητας (Κεφάλαιο 1), για την έννοια της εταιρίας και τη λειτουργία της (Κεφάλαιο 2), για την εργασιακή ικανοποίηση και απόδοση (Κεφάλαιο 3), καθώς και για την έννοια του «Employer Branding» και τον βαθμό που η εφαρμογή του από μία εταιρία επηρεάζει τόσο τους εργαζόμενους όσο και των κύκλο εργασιών της επιχείρησης. Στο δεύτερο τμήμα της εργασίας μας παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήσαμε κατά την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2022 σε ευκαιριακό δείγμα χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Ν=163). Η ανάλυση των δεδομένων μας είναι περιγραφική στατιστική με χρήση και παραγοντικής ανάλυσης, ενώ και για την εξαγωγή των δεδομένων μας χρησιμοποιήσαμε το στατιστικό πακέτο IBM SPSS Statistics 27. Τα αποτελέσματα της έρευνάς έδειξαν να συγκλίνουν σε αρκετά σημεία με την υπάρχουσα βιβλιογραφία, δείχνοντας ότι η εφαρμογή του Employer Branding από μία εταιρία συμβάλλει στη δημιουργία αισθήματος ικανοποίησης και ασφάλειας στους εργαζομένους της.
Λέξεις Κλειδιά: Διαφορετικότητα
Εταιρία
Αθρώπινο δυναμικό
Αξιολόγηση
Επωνυμία εργοδότη
Employer branding
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PeponidouEvgeniaMsc2022.pdf1.24 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.