Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28777
Συγγραφέας: Παπαδοπουλος, Ανδρεας
Τίτλος: Η παιχνιδιοποίηση ως μέσο προσέλκυσης και επιλογής υποψηφίων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Επόπτης Καθηγητής: Γκορέζης, Παναγιώτης
Περίληψη: Τα παιχνίδια είναι παντού στη ζωή των ανθρώπων από τη στιγμή που γεννιούνται. Λειτουργούν εκπαιδευτικά, διασκεδαστικά αλλά και ανταγωνιστικά. Διατρέχουν κάθετα την καθημερινότητα μας σε τομείς όπως η εκπαίδευση αλλά και γενικότερα. Την τελευταία δεκαετία μια έννοια που μοιάζει με τα παιχνίδια ήρθε στο προσκήνιο και κερδίζει συνεχώς υποστηρικτές. Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί ένα εργαλείο με μεγάλη ισχύ, το οποίο έχει τη δυνατότητα να παρακινήσει, να δεσμεύσει, να μεταφέρει γνώσεις και να επηρεάσει τη συμπεριφορά πελατών, υπαλλήλων και άλλων. Χαρακτηριστική είναι η επιρροή της παιχνιδοποίησης και στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και ιδιαίτερα στην προσέλκυση και επιλογή προσωπικού. Η υλοποίηση της έρευνας έγινε με τη μορφή πειράματος, που σκοπό είχε την καταγραφή των αντιδράσεων των συμμετεχόντων, που είχαν τον ρόλο υποψηφίου εργαζομένου, σε μια παραδοσιακή αξιολόγηση SJT, και σε μια παιχνιδοποιημένη διαδικασία προσέλκυσης και πρόσληψης. Οι συμμετέχοντες ήταν 63 και απάντησαν μέσω on-line ερωτηματολογίου, το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά για την έρευνα. Τα ευρήματα της έρευνας, έδειξαν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της παιχνιδοποίησης και της καινοτομίας της επιχείρησης που τη χρησιμοποιεί άλλα χωρίς να ισχύει το ίδιο για την ελκυστικότητα της.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνιδοποίηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulosAndreasMsc2022.pdf1.02 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons