Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28777
Author: Παπαδοπουλος, Ανδρεας
Title: Η παιχνιδιοποίηση ως μέσο προσέλκυσης και επιλογής υποψηφίων
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Supervisor: Γκορέζης, Παναγιώτης
Abstract: Τα παιχνίδια είναι παντού στη ζωή των ανθρώπων από τη στιγμή που γεννιούνται. Λειτουργούν εκπαιδευτικά, διασκεδαστικά αλλά και ανταγωνιστικά. Διατρέχουν κάθετα την καθημερινότητα μας σε τομείς όπως η εκπαίδευση αλλά και γενικότερα. Την τελευταία δεκαετία μια έννοια που μοιάζει με τα παιχνίδια ήρθε στο προσκήνιο και κερδίζει συνεχώς υποστηρικτές. Η παιχνιδοποίηση (gamification) αποτελεί ένα εργαλείο με μεγάλη ισχύ, το οποίο έχει τη δυνατότητα να παρακινήσει, να δεσμεύσει, να μεταφέρει γνώσεις και να επηρεάσει τη συμπεριφορά πελατών, υπαλλήλων και άλλων. Χαρακτηριστική είναι η επιρροή της παιχνιδοποίησης και στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων και ιδιαίτερα στην προσέλκυση και επιλογή προσωπικού. Η υλοποίηση της έρευνας έγινε με τη μορφή πειράματος, που σκοπό είχε την καταγραφή των αντιδράσεων των συμμετεχόντων, που είχαν τον ρόλο υποψηφίου εργαζομένου, σε μια παραδοσιακή αξιολόγηση SJT, και σε μια παιχνιδοποιημένη διαδικασία προσέλκυσης και πρόσληψης. Οι συμμετέχοντες ήταν 63 και απάντησαν μέσω on-line ερωτηματολογίου, το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά για την έρευνα. Τα ευρήματα της έρευνας, έδειξαν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της παιχνιδοποίησης και της καινοτομίας της επιχείρησης που τη χρησιμοποιεί άλλα χωρίς να ισχύει το ίδιο για την ελκυστικότητα της.
Keywords: Παιχνιδοποίηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosAndreasMsc2022.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons