Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΝαλμπάντη, Άνναel
dc.date.accessioned2023-03-27T12:29:26Z-
dc.date.available2023-03-27T12:29:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28743-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της ζωής. Όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη και την εκπαίδευση. Η χρήση των ΤΠΕ έχει εισβάλει για τα καλά, στην εκπαίδευση και συνεχώς επιφέρει αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση μέσω της χρήσης καινοτόμων τεχνολογικών εργαλείων αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της σύγχρονης εκπαίδευσης , τις τελευταίες δεκαετίες. Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί μία νέα μορφή τέχνης και συγκαταλέγεται μεταξύ των καινοτόμων αυτών τεχνολογικών εργαλείων, τα οποία ενσωματώνουν δημιουργικά και γόνιμα τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, με έμφαση την καλλιέργεια του πολυγραμματισμού και των σύγχρονων δεξιοτήτων. Ο κεντρικός άξονας των ερευνητικών υποθέσεων που θα επιβεβαιωθούν ή θα απορριφθούν κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής παρέμβασης η οποία παρουσιάζεται στην συγκεκριμένη εργασία, σχετίζεται με την χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο στάδιο της προσχολικής ηλικίας. Εξετάζεται, η απόδοση της ψηφιακής αφήγησης έναντι της παραδοσιακής καθώς και η προσφορά της πρώτης στην ολόπλευρη ανάπτυξη μιας σειράς δεξιοτήτων ( πνευματικών. Ψηφιακών κ.α.) του γνωσιακού φάσματος, στο παιδί. Για την τεκμηρίωση των ερευνητικών αυτών υποθέσεων πραγματοποιήθηκε συγκεκριμένη εκπαιδευτική παρέμβαση σε δύο νηπιαγωγεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν για την διεξαγωγή συμπερασμάτων. Τα 5 πρώτα κεφάλαια της παρούσας εργασίας αποτελούν το θεωρητικό τμήμα της και παρουσιάζουν την αφήγηση, και κυρίως την ψηφιακή αφήγηση ως εργαλείο εκπαίδευσης στην προσχολική αγωγή. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα γενικότερα οφέλη της ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και αναλύονται οι διαφορές της ψηφιακής και παραδοσιακής αφήγησης. Στο 6ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η λεπτομερής περιγραφή της εκπαιδευτικής παρέμβασης και για τα δύο σχολεία που συμμετείχαν. Έπειτα, παρουσιάζονται τα σχόλια και οι παρατηρήσεις που προέκυψαν μετά από μια σειρά δραστηριοτήτων στις οποίες κλήθηκαν να λάβουν μέρος τα παιδιά. Στο 7ο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται αξιολόγηση των ποιοτικών αποτελεσμάτων της έρευνας και εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την τεκμηρίωση των ερευνητικών υποθέσεων που εξετάστηκαν.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΨηφιακή αφήγησηel
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.subjectΤΠΕel
dc.titleΗ ψηφιακή αφήγηση ως εργαλείο ανάπτυξης και καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NalmpantiAnnaMsc2023.pdf3.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.