Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑναστασίου, Αδάμοςel
dc.contributor.authorΙσπικούδη, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2023-03-22T08:14:37Z-
dc.date.available2023-03-22T08:14:37Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28694-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση του τρόπου δράσης του διευθυντή της σχολικής μονάδας σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, των μαθητικών κοινοτήτων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Η βάση αυτής της αναζήτησης είναι η σχέση, η οποία διέπει τον διευθυντή με τη σχολική νομοθεσία που αφορά το παραπάνω τρίπτυχο. Επομένως, μέσα από θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση επιχειρείται να εξακριβωθεί ο βαθμός της γνώσης της σχολικής νομοθεσίας από τον διευθυντή, ο βαθμός εφαρμογής της, ο βαθμός που η ίδια είναι δομημένη, ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα και το κατά πόσο παράγοντες, όπως το φύλλο και τα χρόνια υπηρεσίας μπορούν να επηρεάσουν τα παραπάνω.el
dc.description.abstractΗ ερευνητική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η πρωτογενής ποιοτική έρευνα με το εργαλείο των συνεντεύξεων. Στο δείγμα συμμετείχαν 11 διευθυντές, εκ των οποίων οι 2 είναι άντρες διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι 5 είναι άντρες διευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και οι 4 είναι γυναίκες διευθύντριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.el
dc.description.abstractΟι διευθυντές υποστηρίζουν πως γνωρίζουν τη σχολική νομοθεσία, η οποία διέπει τη λειτουργία του τριπτύχου που εξετάζεται. Φαίνεται να αντιμετωπίζουν αρκετές δυσκολίες καθημερινά, λόγω του όγκου των νόμων, των συνεχόμενων αλλαγών σε αυτούς και πολλές φορές των αντινομιών και των κενών που συναντούν. Επίσης, φαίνεται να εφαρμόζουν επιλεκτικά κομμάτια της σχολικής νομοθεσίας ή, ακόμη, πολλές φορές να μη γνωρίζουν ακριβώς τι ορίζει το νομικό πλαίσιο. Συνήθως αυτή η παράβλεψη φαίνεται να συμβαίνει για εξοικονόμηση χρόνου και άμεση αποτελεσματικότητα. Το φύλλο και τα χρόνια υπηρεσίας σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται να επηρεάζουν τη σχέση του διευθυντή και σχολικής νομοθεσίας.el
dc.format.extent154el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΔιευθυντής σχολικής μονάδαςel
dc.subjectΣχολική νομοθεσίαel
dc.subjectΣύλλογος γονέων και κηδεμόνωνel
dc.subjectΣύλλογος διδασκόντωνel
dc.subjectΜαθητικές κοινότητεςel
dc.titleΟ/Η διευθυντής/τρια της σχολικής μονάδας και το θεσμικό πλαίσιο λειτουργία του συλλόγου διδασκόντων/ουσων, των μαθητικών κοινοτήτων και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσίαel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IspikoudiEvangeliaMsc2023.pdf754.77 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons