Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓεωργιάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΤσότρα, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2023-03-09T12:00:59Z-
dc.date.available2023-03-09T12:00:59Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28631-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτη παρούσα διπλωματική παρουσιάζονται οι έννοιες των τεχνολογιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας με σύντομη ιστορική αναδρομή της εξέλιξης τους, οι διαθέσιμες συσκευές και αναλύονται οι μέθοδοι χρησιμοποίησης αυτών, σε διάφορους τομείς του ηλεκτρονικού και κινητού εμπορίου. Παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογών στην καθημερινότητα των συναλλαγών των καταναλωτών. Εξετάζονται οι συμπεριφορές και τα αποτελέσματα που επιφέρουν κατά τη χρήση των συγκεκριμένων τεχνολογιών στο ηλεκτρονικό εμπόριο βάσει των χαρακτηριστικών τους . Τέλος γίνεται αναφορά στην επερχόμενη τεχνολογία του “metaverse” ως μελλοντική τάση και ολοκληρώνεται με τελικά συμπεράσματα της συγκεκριμένη έρευναςel
dc.description.abstractIn this work are presented the concepts and the definition of virtual and augmented reality technologies, providing a brief historical overview of their development. This work also analyses the available devices and the methods of their use in various fields in the domain of e-commerce and mobile commerce. Furthermore, examples of applications in everyday consumer transactions are presented. The behaviors results and impact they offer when using these technologies in e-commerce are examined based on their characteristics. Finally, the upcoming technology of "metaverse" is mentioned as a future trend and concludes with final conclusions of this research.en
dc.format.extent62el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕικονική Πραγματικότηταel
dc.subjectΕπαυξημένη Πραγματικότηταel
dc.subjectΗλεκτρονικές Συναλλαγέςel
dc.subjectΣυμπεριφορά Καταναλωτώνel
dc.subjectVRen
dc.subjectARen
dc.titleΑξιοποίηση τεχνολογιών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού/κινητού εμπορίουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsotraNikolettaMsc2023.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons