Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28616
Συγγραφέας: Σταύρου, Βασιλική
Τίτλος: Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για το δημοτικό για την ευαισθητοποίηση και την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Σατρατζέμη, Αικατερίνη- Μαρία
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού με θέμα το σχολικό εκφοβισμό. Αρχικά, παρουσιάζεται η ιστορία και τα χαρακτηριστικά των σοβαρών παιχνιδιών μέσα από τη μελέτη της βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, αναλύεται το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, το οποίο τις τελευταίες δεκαετίες έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις κι απασχολεί ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία. Επίσης, πριν την ανάπτυξη του συγκεκριμένου παιχνιδιού, θεωρήθηκε απαραίτητη η μελέτη και η βιβλιογραφική επισκόπηση διαφόρων διαθέσιμων παιχνιδιών σοβαρού σκοπού που δημιουργήθηκαν έχοντας ως θέμα το σχολικό εκφοβισμό. Το παιχνίδι έχει τίτλο «Ας γίνουμε όλοι φίλοι!» και απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού σχολείου, ενώ για την υλοποίηση του χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Unity. Στόχος του παιχνιδιού είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης σε μαθητές δημοτικού σχολείου και η ανάδειξη του ρόλου που μπορεί να παίξουν οι παρατηρητές σε ανάλογες καταστάσεις. Με την ολοκλήρωση της έρευνας παρουσιάζεται το παιχνίδι, η δομή του και ο τρόπος σχεδίασης του, η ανάλυση σημαντικών τμημάτων κώδικα καθώς και στιγμιότυπα μέσα από την εξέλιξη του παιχνιδιού.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού
Σχολικός εκφοβισμός
Unity
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
StavrouVasilikiMsc2023.pdf.pdf7.02 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons