Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΛεπιδά, Αργυρώel
dc.date.accessioned2023-02-22T09:48:47Z-
dc.date.available2023-02-22T09:48:47Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28557-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη διερευνά τη σημασία της εγγενούς διαφήμισης στο σύγχρονο μάρκετινγκ και το πώς η αποκάλυψη της επηρεάζει την αποτελεσματικότητά της. Τα τελευταία χρόνια η χρήση της εγγενούς διαφήμισης έχει αυξηθεί σημαντικά, προσελκύοντας παράλληλα την προσοχή των ακαδημαϊκών και των ερευνητών. Με γνώμονα την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, αναλύονται οι βασικές έννοιες της εγγενούς διαφήμισης, τα είδη της καθώς και πως αξιολογούνται σε σχέση με τη παραδοσιακή διαφήμιση ενώ ερμηνεύεται η εμπλοκή και η στάση του καταναλωτή σύμφωνα με το μοντέλο γνώσης πειθούς. Η εργασία μελετά και εστιάζει στους κανονισμούς αποκάλυψης, τη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου και τις δημιουργικές στρατηγικές και πως αυτές επηρεάζουν τόσο τον καταναλωτή όσο και την επωνυμία. Μελετάται η αποκάλυψη των εγγενών διαφημίσεων σύμφωνα με τα δεδομένα των τελευταίων ετών, πως αυτή επηρεάζει καταναλωτική συμπεριφορά καθώς και την αποτελεσματικότητα της εγγενούς διαφήμισης. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση βασίστηκε σε πηγές των τελευταίων ετών, επιστημονικές δημοσιεύσεις αλλά και διαχρονικές θεωρίες στο τομέα της διαφήμισης. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται επίσης μια πρωτογενής έρευνα σε δείγμα 60 ατόμων όπου διαμοιράστηκαν δύο ερωτηματολόγια που περιείχαν δύο διαφημίσεις, μία με αποκάλυψη και μία χωρίς. Η έρευνα διενεργήθηκε στη προσπάθεια να προσδιοριστεί το αν και σε τι βαθμό η αποκάλυψη καθορίζει την αποτελεσματικότητά της εγγενούς διαφήμισης ως προς τη στάση του καταναλωτή σύμφωνα με τρεις μεταβλητές: τη διαφήμιση, την επωνυμία και την εταιρεία. Στο τελευταίο μέρος της έρευνας παρατίθενται τα συμπεράσματα και η αποτύπωση των βασικών σημείων της έρευνας σε σχέση με την βιβλιογραφία και τα αποτελέσματα. Παράλληλα υποβάλλονται προτάσεις για μελλοντική έρευνα και άρση των περιορισμών της παρούσας. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τόσο τους ακαδημαϊκούς όσο και τους επαγγελματίες του αντικειμένου.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΕγγενής διαφήμισηel
dc.subjectΜάρκετινγκ κοινωνικών μέσωνel
dc.subjectΦυσική διαφήμισηel
dc.subjectΔημιουργική στρατηγικήel
dc.subjectΡόλος της επωνυμίαςel
dc.subjectΣυγκάλυψηel
dc.subjectΠροωθούμενες λίστες και προϊόνταel
dc.subjectΕμπλοκήel
dc.subjectΣτάσηel
dc.titleΟ ρόλος της αποκάλυψης στην εγγενή διαφήμισηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LepidaArgyroMsc2023.pdf6.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons