Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΧαριτίδου, Ελένηel
dc.date.accessioned2023-02-21T08:05:51Z-
dc.date.available2023-02-21T08:05:51Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28532-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η τεκμηρίωση και η μελέτη μιας ειδικής ενότητας για τις νέες τάσεις στο μάρκετινγκ, όπου οι προοπτικές ήταν ισχυρότερες την τελευταία δεκαετία. Αυτή η νέα τάση είναι Πράσινο Μάρκετινγκ. Η βιωσιμότητα σε συνδυασμό με την επιχειρηματική ιδέα και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη φέρουν την τελευταία δεκαετία τεράστιες και σκληρές αντιπαραθέσεις, που εκτείνονται από τον συνεχή ανταγωνισμού, δεδομένης της αυξανόμενης οικολογικής συνείδησης του καταναλωτικού πληθυσμού. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η ανάλυση των παραπάνω όρων όπως και για τους όρους του «πράσινου» προϊόντος και αναφέρονται και αναλύονται ορισμένες επώνυμες «πράσινες εταιρείες και οι πρακτικές τους. Ακόμη παρουσιάζεται και ένα σημαντικό ζήτημα που πλήττει την «πράσινη επιχειρηματικότητα» το οποίο είναι το «πράσινο ξέπλυμα». Στη συνέχεια η η μελέτη επικεντρώνεται στη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στα «φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα» και επιχειρήσεις. Ακολούθως, παραθέτοντας τα στοιχεία έρευνας για την συμπεριφορά των καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου και αναλύοντας και σχολιάζοντας τα δεδομένα, τα οποία παρουσιάζουν ότι οι καταναλωτές σήμερα έχουν εξοικειωθεί πλέον με το «πράσινο προϊόν». Υπάρχουν όμως παράγοντες όπως οι τιμές των προϊόντων και οι μόδες/τάσεις που τους προβληματίζουν ως προς την αγορά αγαθών. Τέλος, η παρούσα εργασία καταλήγει σε συμπεράσματα και προτάσεις για την αποτελεσματικότητα του «πράσινου μάρκετινγκ».el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠράσινο Μάρκετινγκel
dc.subjectΠράσινο Προϊόνel
dc.subjectΠράσινη Επιχειρηματικότηταel
dc.subjectΒιωσιμότηταel
dc.subjectΠράσινο Ξέπλυμαel
dc.subjectΣυμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΗ επίδραση των πολιτικών πράσινου μάρκετινγκ εταιρειών μόδας στη συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.title.alternativeThe impact of fashion companies green marketing policies on consumer behavioren
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CharititouEleniMsc2023.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons