Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΠαπασάββα, Δήμητραel
dc.date.accessioned2023-02-20T13:09:10Z-
dc.date.available2023-02-20T13:09:10Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28523-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε η ανάλυση του συναισθήματος του φόβου, το οποίο προκαλείται στον κόσμο μέσω των διαφημίσεων με βασικό περιεχόμενο τον τομέα της υγείας. Πιο συγκεκριμένα για τις ανάγκες εκπόνησης της συγκεκριμένης διπλωματικής χρησιμοποιήθηκε μία διαφήμιση με περιεχόμενο την ώθηση των ανθρώπων προς τον εγκλεισμό, δηλαδή να μείνουν σπίτι τους, σε καθεστώς καραντίνας κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, ώστε να προστατευτούν οι ίδιοι, οι οικείοι τους αλλά και το κοινωνικό σύνολο. Η συγκεκριμένη διαφήμιση παρουσιάστηκε σε επιλεγμένο στατιστικό δείγμα 104 ατόμων , ανδρών-γυναικών, διαφόρων ηλικιών και μορφωτικού επιπέδου, από τους οποίους και τελικά ζητήθηκε να συμπληρώσουν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο που ήταν βασισμένο στην συγκεκριμένη διαφήμιση. Στη συνέχεια, παρατίθενται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου από την έρευνα που έγινε και η μεθοδολογία της έρευνας αναλυτικά. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα. Ουσιαστικά μέσα από το ερωτηματολόγιο και τις ερωτήσεις του, στόχος ήταν να αντιληφθούμε κατά πόσο αντιλαμβάνεται ο θεατής το συναίσθημα του φόβου και πως αυτό τον επηρεάζει στις επιλογές που τείνει να κάνει. Με βάση τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την συγκεκριμένη έρευνα, είναι φανερό πως τελικά επηρεάζει μία διαφήμιση η οποία περιέχει το συναίσθημα του φόβου, είτε μεταφέροντας στο θεατή το συγκεκριμένο συναίσθημα, είναι με τέτοιο τρόπο που τον ωθεί να δράσει.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΦόβοςel
dc.subjectCovid-19en
dc.titleΗ επίδραση του συναισθήματος του φόβου στους πολίτες, μέσω των διαφημίσεων στον τομέα υγείας, στην περίοδο του Covid-19el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapasavvaDimitraMsc2023.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons