Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28494
Συγγραφέας: Κοσσόπουλος, Βασίλειος
Τίτλος: Η διαχείριση των νέων μέσων της Lidl Hellas ως δίαυλος επικοινωνίας με τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Κοτζαιβάζογλου, Ιορδάνης
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των στάσεων και των απόψεων των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα με βάση ένα ερωτηματολόγιο, ώστε να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την εταιρία Lidl, η οποία είναι μια εταιρία που δραστηριοποιείται χρόνια στον χώρο των σουπερμάρκετ, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πολλές ακόμη χώρες. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σε γενικές γραμμές φάνηκε ότι αν και παρατηρείται μια γενικευμένη χρήση των ψηφιακών μέσων γενικά στην οικονομία, ειδικά στο θέμα των σουπερμάρκετ οι καταναλωτές είναι σχετικά διστακτικοί για την δυνατότητα να προωθήσουν οι εταιρίες τα προϊόντα τους μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, καθώς σημειώθηκαν αρκετές στατιστικά σημαντικές διαφορές ανάμεσα στις στάσεις και τις απόψεις των ερωτώμενων, προτείνεται τα ευρήματα αυτά να ληφθούν υπόψη από τους αρμόδιους ώστε να προκύψουν συμπεράσματα ικανά να μεταβάλουν την στάση και την πολιτική της εταιρίας στο ψηφιακό της μάρκετινγκ, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δείγματος-στόχου, που ενδεχομένως να αλλάζει κάθε φορά.
Λέξεις Κλειδιά: Νέα Μέσα
Lidl Hellas
Καταναλωτές
Θεσσαλονίκη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KossopoulosVasileiosMsc2023.pdf2.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons