Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/28455
Author: Δεσποτίδης, Αντώνιος
Title: Η τεχνητή νοημοσύνη στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Alternative Titles: Artificial intelligence in digital marketing.
Date Issued: 2023
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι μια αναπτυσσόμενη τεχνολογία που εφαρμόζεται σε διάφορους τομείς. Στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, ο τομέας που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη είναι το ψηφιακό μά ρκετινγκ. Ενώ τα επίπεδα ενδιαφέροντος σχετικά με τις εφαρμογές του στο ψηφιακό μάρκετινγκ δεν έχουν ακόμη αναλυθεί αρκετά, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστιες δυνατότητες για να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το μάρκετινγκ. Ως ε κ τούτου, η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ είναι ένα σημαντικό θέμα για την έρευνα. Έχοντας αναλύσει τις τρέχουσες εφαρμογές του, την πιθανή χρήση του σε περιπτώσεις στο μέλλον, μπορεί να επιτευχθεί μια υψηλού επιπέδου κατανόηση των επιπτώσεων μακροπρόθ εσμα της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει βελτίωση στις τρέχουσες τακτικές και στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και εντελώς νέους τρόπους δημιουργίας και διανομής αξίας στους καταναλωτές. Νέα εργαλεία μάρκετινγκ όπως τα βιο μετρικά στοιχεία, η φωνή και οι διεπαφές χρήστη συνομιλίας προσφέρουν νέους τρόπους για να προστεθεί αξία για τις μάρκες και τους καταναλωτές. Όλες αυτές οι καινοτομίες έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά εξατομίκευσης, εμπειριών και βαθιών γνώσεων. Η πρόσφατη πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ είναι ενδεικτική ότι σύντομα θα υιοθετηθεί από την πλειοψηφία των εταιρειών. Τέλος, αυτή η εργασία έχει στόχο να αναλύσει μέσω βιβλιομετρικής ανάλυσης αυτό το ερευνητικό ενδιαφέρον μέσω μιας συστηματικής ανασκ όπησης της βιβλιογραφίας για την τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα του μάρκετινγκ. Η αναζήτηση των δημοσιεύσεων πραγματοποιήθηκε στους τίτλους, τις περιλήψεις και τις λέξεις κλειδιά των άρθρων. Αυτή η μελέτη αφορούσε δεδομένα από το 2014 έως το 2022, που δημοσι εύτηκαν σε διαφορετικούς θεματικούς τομείς. Οι επιλεγμένες δημοσιεύσεις οπτικοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του λογισμικού VOSviewer και Scopus. Έτσι, η βιβλιομετρική ανάλυση των δημοσιεύσεων παρουσίασε τα άρθρα με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο και των πιο αξιόπιστων περιοδικών, καθώς και την οπτικοποίηση των συνεμφανίσεων των λέξεων κλειδιών και του δικτύου ανάλυσης συν παραπομπής.
Keywords: Τεχνητή Νοημοσύνη
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Βιβλιομετρική Ανάλυση
Βαθιά Μάθηση
Μηχανική Μάθηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DespotidisAntoniosMsc2023.pdf2.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons